سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* آسمون ابری


- آسمون ابری مثل رختخواب بچه هاست ،
تا روش دست نکشی  معلوم نمیشه خیسه یا خشک ...!

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام . جالب بود . به ما هم سر بزنید . موفق باشید . خدا نگهدار .

من تجربه‌اش رو ندارم اما همیشه فکر می‌کردم بشه با چشم خیس بودن یا نبودن رختخواب‌شون رو تشخیص داد!!

م ن ت ق د 1387/03/30 ساعت 23:29

ولی نگاهش که می کنی احساس نرمی به آدم دست می دهد

موفق باشی دوست عزیز

[ بدون نام ] 1387/03/31 ساعت 11:39

عینه یه دل می مونه
که تا بغضش نه ترکه
نمیشه از درد نهانش با خبر شد

نی نی 1387/04/01 ساعت 11:20

شما اقا خیلی بی ادبی !!!
مثال بهتر ا این مامانت بت یاد نداده بود !؟؟؟
ابروی هر چی نی نی بود بدی !! خدا دوست نداشته باشه !!!
می گفتی مثه چش مامانا که یا ا دسته بابا ابری یا از دسته مامانه بابا !!!

آخی .

مریم م 1387/04/02 ساعت 14:59 http://kalameh2.blogfa.com

چه کارگر افتاد خشم ام ! هه!
رختخواب بچه ها بدون دست کشیدن و از ر وی تغییر رنگ هم خیسی و خشکی ش معلومه ها! تجربه ندارم ولی دارم تجمسش می کنم!





پری 1387/04/03 ساعت 14:47 http://bohtzade.blogfa.com

متن هاتون قشنگن. موفق باشید.

سارا 1387/04/11 ساعت 01:48

این دشک لحاف بچه ها هم باسه خودش عالمی داره....من که عاشقشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد