سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* این روزها


این روزا مثل آدامسن , بی مزه
هی باید چلیک چلیک جویدشون
روزای تازه با طعم تازه رو
باید از مغازه ها خریدشون

باز نشست کنار جوب , ته کوچه
دوباره چلیک چلیک , جویدشون
تو دهن از این طرف به اون طرف
با زبون به هم دیگه کشیدشون

 

نظرات 8 + ارسال نظر

آخرین باری که اومدم اینجا٬ بازم "اینجا" نبود! می‌گفت باید بریم به سایت‌تون اگه درست یادم باشه!
اما نمی‌شد به اون چند خط نوشته بگی هر جایی بوی خودش رو داره... نمی‌شه جای یه چیزی یه چیز دیگه بذاری و بگی: راضی باش دیگه!!

دلم یه کوچولو براتون تنگ شده!! زیاد نه‌ها! فقط یه کوچولو! اندازه‌ی دل یه دختر چهار ساله!!


* * *

کاش خریدن روزای تازه به این سادگی بود!
روزای تازه سخت به دست میان... به قیمت فراموش کردن گذشته٬ سیر نکردن تو آینده و تلاش کردنی سخت تو همین لحظه٬ همین امروز!
باید براش تلاش کنم.. تلاش کنید... تلاش کنیم!

چقدر اینجا عوض شده...
اول فکر کردم اشتباهی اومدم...

کاشکی رنگ زندگی و روزهاش رو هم می‌شد مثه رنگ وبلاگ و خونه و ... عوض کرد...
خسته شدم از روزهای تکراری٬ با حس‌های تکراری...

روزای تازه با طعم تازه رو ...چقدر دلتنگم این روزا ..

mana 1387/09/27 ساعت 18:10

mana 1387/09/27 ساعت 18:12

age aslan adame adams khordan nabashi chi?

بعد از دو سه ماه...نوشته ات چقدر تغییر کرده....قالبت چقدر تغییر کرده...نکنه اتفاقی در خودت افتاده باشه و خودتم تغییر کرده باشی....

امان از اون روزی که آدامس تلخ هم بشه...

..... 1387/10/21 ساعت 02:44

سلام
من نمی دونستم این شعرها مال خودتونه واسه همونم برای شخصی نوشتمش بدون این که نام نویسندشو ببرم...البته مطمئن باشین که ایشون میدونستن که این طبع شعر از خودم نیست...خواستم بدونین..نمیدونم چرا حس کردم ممکنه ناراحت بشین برای همین گفتم...قصدم دزدی شعر نبود..
زیبا وعمیق مینویسید...
سر بلند باشیدو سر شار از ارامش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد