سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* پشت پرده



کاش خونتون پنجره داشت
پنجره تون پرده نداشت
پرده برات می خریدم
رو پنجره می کشیدم
پردهء تور صورتی
با سایه های خط خطی
باد می اومد تکون می خورد
کنار می رفت
باد می اومد
تکون می خورد
کنار می رفت ...

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1387/11/21 ساعت 22:01

عاشقی؟

مهتابی خانوم 1387/11/25 ساعت 00:50

ای ای ای....

چشمت رو درویش کن جونم..از شما بعیده.
--
ووش..چه شعر خوشکلی بود

مهتابی 1387/11/25 ساعت 00:54

آلبالو جان صبح دلاویز مدتهاست که تعطیل شده و حذف شده ها....
همچنان لینکش هست ها

[ بدون نام ] 1387/11/26 ساعت 15:34

کاش پیرهن تنت بودم
باد می اومد
روی تنت میرقصیدم

اون دزدکی نگاه کردنا رو عشقه...

این وبلاگلعنتی هم مال شماست یا یکی داره کاراتونو کپی می کنه ؟
آدرسشوتو وب زدم ؟

میشه جوابمو بدین اگه ایمیل زدن براتون زحمت میشه همین جا جواب بدین من میام می خونم .

این آدرسی که اینجا گذاشتی باز نشد
ولی وبلاگ هم مال من نیست
لنکشو درست نوشتی؟

من ! 1387/12/02 ساعت 14:43

آره آدرس درسته من از همین لینکی که اینجا نوشتم رفتم باز شد !

حتما سرورت یه مشکلی داره !

ممنون که جواب دادی !
راستی می خواستم بگم وبت فوق العاده ست !

ممنونم از محبتت دوست من
تونستم برم توی اون وبلاگ
خیلی هم متاسف شدم
این موضوع رو بارها و بارها توی وبلاگای دیگه هم دیدم
یه علتی که حالا دیگه خیلی کم می نویسم همین موضوعه
نمیدونه اینجور آدما چی فکر می کنن در مورد اینکارشون
ممنونم از اینکه بهم اطلاع دادی
موفق باشی

Angel 1387/12/02 ساعت 17:59 http://www.mahalandish.blogfa.com

شعر قشنگیه
منم عاشق پرده صورتی ام
و دوست داشتن قایمکی

لینکت دادم

سلام
شعر بسیار بامزه ای بود مطالب دیگتون هم بسیار ساده و مختصر مفید اما زیبا بود ممنون
امیدوارم همیشه موفق باشید
خوشحال میشم به منم سر بزنی منتظرتم

عجب!

خاک به سرم!

سلام

ولا من به خط شما اشنا نبودم شرمنده نتونستم بخونم

به ما هم یک سر بزن البته خط ما فارسی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد