سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* اتفاقی

- بابایی ، تو و مامان چطوری با هم آشنا شدین ؟
- خیلی اتفاقی ...
- اونوخ من چطوری بوجود اومدم ؟
- تو هم همینطور پسرم ...


 

پی نوشت :
- این وبلاگ به طور خیلی اتفاقی سه ساله شد .
نظرات 13 + ارسال نظر

زیاده از حد خودتو تحت فشار نذار !
بهترین چیزها زمانی اتفاق می افته که
تو انتظارشو نداری !! D;

سه سالگیش مبارک

قاصدک فراموش شده 1388/06/02 ساعت 18:49

یادمه اولین نفر من دیدمش
یادش بخیر

پاستیل 1388/06/03 ساعت 00:59

چه اتفاق خوبی!
(:

سمیه 1388/06/15 ساعت 06:17 http://room-num3.blogfa.com/

دیر کردم؟
معذرت
تولدش مبارک

این مطلب رو که خوندم یاد معلم انگلیسی دبیرستانمون افتادم
سنش زیاد بود ...یادش بخیر معلم ابلهی بود

می گفت بچه ها یه روز بابای من مامانم رو توی خیابون دید...
(حساب کنین ما رو...دهنمامون باز که آقا چی می خواد بگه)
...بله داشتم می گفتم یه روز بابای من ننم رو توی خیابون دید... و من حاصل یه اتفاقم
-----------
وبلاگ زیبای شما حاصل یه اتفاق نیست...اتفاق یه لحظه اس ... سه سال طول نمی کشه
-----------
انصافا از خوندن وبلاگتون لذت بردم...الحق و الانصاف این صیاد قزل آلا خوب صیادیه و خوب وبلاگ هایی رو صید می کنه
(من از طریق وبلاگ -صید قزل آلا در مدرسه- با وبلاگتون آشنا شدم)
-----------
راستی تولد وبلاگتون هم مبارک باشه...بچه ناخلف (=آستان )ما هم ۲۶ ام این ماه میره توی سه سالگی

Incredibly inspiring article, Thank you !?!

Incredibly inspiring article, Thank you !?!

Great post! I'll subscribe proper now wth my feedreader computer software!

This blog site is great. How did you come up witht he idea?

This blog site is great. How did you come up witht he idea?

I saw this actually excellent post these days!

sarah 1391/09/20 ساعت 17:41 http://ahdeman.persianblog.com

nazarate in matlab mano mord :)))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد