سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* نچ نچ نچ


- نچ نچ نچ .. اون گداهه رو ببین طلفکی !
- واااای , آره , کوچولوی بدبخت .. نچ نچ نچ
- نچ نچ نچ .... هیچی از آدمیت نمونده به خدا
- ... آره ... نچ نچ نچ
- اه .. حالم گرفته شد ... سرم درد گرفت ...
- نچ نچ نچ .. آره عزیزم .. منم حس تو رو دارم ..
- قرص استامینوفن کدئین داری همرات ؟
- واسه گداهه می خوای ؟
- نه بابا .. من میگم سرم درد گرفت , دیگه حرف گداهه رو نزن تورو خدا..
- نچ نچ نچ .. آره .. از فردا از این مسیر نمیایم عزیزم ..
- آخ سرم ... بریم خونه
- ای وای بمیرم برات ... گور بابا گداهه ... کی گف نیگاش کنی ؟
- مرده شورشونو ببرن نکبتا رو ... اه .. اشتهامم کور شد .
- خدامرگ منو بده الهی ... شیطونه میگه برم بزنم زیر گوشش تخم جنو ..
- بمیرن الهی همه شون .. معدم داره میسوزه .. آخ
- نچ نچ نچ ... گند بزنه به همه شون , زنگ میزنم 110 همه شونو بندازه زندون
- ولش کن دیگه گفتم حرفشو نزن ... تاکسی بگیر بریم خونه ... اَه
- نه خونه نمیریم .. میریم خرید ... خرید حالتو خوب می کنه ..
- ... اون سرویس طلا رو می خری واسم ؟ .. آخ سرم
- ..... خب .. معلومه .. من واسه خوب شدن حالت هر کاری می کنم
- دوستت دارم ..
- آی لاو یو سو ماچ
- قربونت بشم مهربونم
- ای جونم .. ببین لپات باز گل انداخ ..
- آخه بس که تو ماهی
- قربونت بشم الهی
- آخ اگه تو رو نداشتم .. نچ نچ نچ
- نچ نچ نچ .. نگو تورو خدا
- ناهارم بریم رستوران چینی ؟
- آآآآره گلم ... هر چی تو بگی
- ( لبخند )
- ( لبخند )



پی نوشت :
- نچ نچ نچ ...

* فیلترینگ


- ای بابا , این سایت آلبالو دیگه واسه چی فیلتر شده ؟
- آخه توی کلمه اش از واژه مستهجن و سکسی " لب " استفاده شده پسر جان ..
- ... ؟!

پی نوشت :
- زین پس به جای واژه مستهجن " آلبالو " می گوییم " آریشالو"

* ترفند


- اگه تاریخ تولد یه دوست از خاطرت پرید و روت نشد مستقیم ازش بپرسی ؛
کافیه بی مقدمه ازش سئوال کنی :
" تاریخ تولدت به میلادی چندم میشه ؟ "
اونوقت اونم در فکر فرو میره و  مثلا جواب میده :
" بذار ببینم .... سیزدهم اسفند اون سال ... دقیقا میشه سوم مارس .. "
به همین سادگی ؛ به همین خوشمزگی !

* با تو بودن


- می دونی خیلی دوستت دارم , چون با تو خیلی راحتم ,
چون اصلا تو یه چیز دیگه ای ,
فقط با تو می تونم اونطوری که دلم می خواد ( مثل پنگوئنا ) را برم ,
جلوی ویترین اسباب بازی فروشیا یه ساعت وایستم ,
الکی از مغازه ها هله هوله بخرم ,
با دقت به آدما نیگا کنم ,
هر وقت دلم خواست بلند بخندم ,
روی لبه جوب آب یه لنگه ورجه وورجه کنم ,
مثل بچه ها یهو از بین آدما لایی بزنم ,
توی آینه ماشینا موهامو مرتب کنم ,
شب تا صب بیدار بمونم و چیز بخونم و چیز بنویسم ,
گاهی وقتا کارتون نگاه کنم ,
موبایلمو گاهی روزا خاموش کنم ,
با لباس بیرون توی رختخواب بخوابم ,
دندونامو فقط روزی یه بار مسواک کنم ,
موقع خرید اصلا چونه نزنم , 
هر چیزی که خریدم و بعد پشیمون شدم پس ندم ,
به گداها پونصد تومنی بدم ,
به بعضی دخترا الکی لبخند بزنم ,
جوراب سوراخ بپوشم ,
هی ازت دقه به دقه عکس بگیرم ,
گاهی وقتا برم تو غار تنهایی خودم ,
گاهی وقتا هم کارای عجیب غریب بکنم و ...
و تو به هیچ کدوم اینکارا گیر ندی .
خیلی دوستت دارم ,
تو محشری به خدا ...

* حاضری ؟!


شام امشب چیست ؟
گفتی : حاضری
گفتمت : بهر چه ؟!
گفتی : حاضری
گفتمت : معنای این تک واژه چیست ؟!
گفتی : ای بابا ! ... غذای حاضری
گفتمت : یعنی چه آخر ؟ چیست این ؟
گفتی : این سفره .. اینم نان ؛ حاضری ؟
گفتم اندر در دل که ای منان پاک
حالمان دیگر بهم خورد از غذای حاضری ...

* مدرک گرایی


( قبل از ازدواج - منزل پدر دختر )
- دخترتون مدرکش چیه ؟
- فوق لیسانسه ...
( بعد از ازدواج - چند سال بعد - دادگاه خانواده )
- دخترون مدرکش چیه ؟
- کبودی زیر چشم , شکستگی استخوان سینه , پارگی پرده گوش
( بعد از طلاق - دادگاه تعیین صلاحیت نگهداری فرزندان )
- دخترتون مدرکش چیه ؟
- گواهی پزشکی قانونی دال بر اعتیاد این مرتیکه و عدم صلاحیتش برای نگهداری بچه .
( بعد از حضانت فرزند - دادگاه جنایی )
- دخترتون مدرکش چیه ؟
- استشهاد محلی دال بر مزاحمت اون مرتیکه
( بعد از به زندان انداختن مرتیکه - منزل پدر دختر )
- دخترتون مدرکش چیه ؟
- دکترای روانشناسی بالینی
( بعد از ازدواج مجدد - دادگاه خانواده )
- دخترتون مدرکش چیه ؟
- تاییدیه ثبت احوال مبنی بر این که این مرتیکه دوتا زن دیگه هم داره !
( بعد از طلاق- اجتماع آزاد )
- دخترتون مدرکش چیه ؟
- ... هیچ مدرکی نداره .
* پرونده مختومه اعلام می شود .

* کریس مس


- وای چی میشد اگه بابانوئل مسلمون میشد
اونوقت ما هم شب کریسمس تو جورابای بودارمون یه جایزه داشتیم !

پی نوشت :
- البته به شرطی که قبل از خواب سوراخاشو بدوزیم که جایزه ها از توش نیفته بیرون .