سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* کی به کیه

 

غم چرا , غصه چرا ؟ پس شادیا مال کیه ؟
اگه امسال سال من نیست , پس آقا , سال کیه ؟
من می خوام خو بگیره با خنده لبهام , چرا نه ؟
بذار از خوشی بمیره غصه ها , کی به کیه ...



نظرات 8 + ارسال نظر
سکوت 1385/07/22 ساعت 13:12 http://arambakhsh.blogsky.com

بابا تو دیگه کی هستی؟ دست شیطونو بستی!میون این همه عشق بگو مال کی هستی؟بابا....

این ازون نظرا بود که آدمو به تحرک وادار میکنه
حالا .. بابا تو دیگه هستی ...
....
................
....
...............

م 1385/07/22 ساعت 13:40

چقده این شعرت خوشگل بود

:)
خوشگل خوندی

بلفی:-) 1385/07/22 ساعت 14:40

می‌ایی بچه بشیم به آسمون نیگا کنیم؟
میایی قلبا رو مثل بادبادک هوا کنیم؟

میایی بچه بشیم پشت ستون سایه‌ها
یه جوری قایم بشیم همدیگه رو صدا کنیم؟

میایی بچه بشیم رختامونو دربیاریم
بپریم با همدیگه تو حوض نور شنا کنیم؟

من می‌خوام یه جور بشه بغل کنیم همدیگه رو
می‌آیی بچه بشیم دوروغکی دعوا کنیم؟

سکه‌ی خورشیدمون گم شد و ما فقیر شدیم
می‌آیی با همدیگه مُشتای ابرو وا کنیم؟

همه‌ی پنجره‌ها شیشه دارن، شیشه‌ی مات
بیا با همدیگه سنگ از تو کوچه پیدا کنیم


زنده‌یاد عمران صلاحی

وااااااااااااااااااااااای
بلفی جون خدا بیگم چیکارت نکنه یا بکنه
بگم بوست کنه رو لپات گل بنفشه دربیاد؟
آخه تو که میدونی دل من ضعف میره با این شعرا چرا این کار می کنی با من؟
چرا ؟
چرا ؟
چرا ؟
خیلی دوسش دارم
خدا رحمت کنه عمران صلاحی رو که خیلی با صفا بود
الان می دونم داره با فرشته ها یه قل دوقل بازی می کنه و فا می کنه
مرسی عزیزم

نگار 1385/07/22 ساعت 20:12 http://negarnr.blogsky.com

کی به کیه...
کی به کیه؟
تاریکیه! :)

:)
آتیش بدم خدمتون ؟

در این عالم که مردانش عصا از کور می دزدند !!!؟
کی به کیه !!!

اینو میگن یه شعر نو
بازم به سبک کوبیسم

هیشکی به هیشکی نیس

آره ولله
من یه جور دیگه هم شنیدم
بعضیا میگن بلانسبت:
خر تو خره
هیس
به کسی نگیا .. متهم میشم به بی ادبی :)

...س 1385/07/22 ساعت 23:38

آره بابا کی به کیه!
بذار به کوری چشم حسودا خوش باشیم!
به قول یه دوست
هر روزم بهتر از فرداست
پس
من خوشبختم !

دینگ دانگ !

Me and my friend were arguing about an problem similar to this! Now I realize that I had been correct. lol! Thank you for that information you article.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد