سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* درک عمیق


- به به... چه دخملک قشنگی! چه نقاشی خوشگلی! ببینم عزیزم،
این چیه که کشیدی؟
- پی پی!
 - !!!!

 

نظرات 13 + ارسال نظر

با خوندن ایم مطلب باید حس فمنیستسم گل کنه ولی خوب کلی خندیدیم
چه کنیم؟بی غیرتم دیگه
=))))))

من تو هین نکردم به کسی ..
اتفاقا سرشار از لطف بود ...:))

نگار 1385/07/25 ساعت 05:20 http://negarnr.blogsky.com

اِِِِ دخملم من فک کردم بستنی قیفیه!

....
من چی بگم آخه ...
ذهن تو از من خیلی خلاق تره به خدا :))))))

ورونیکا 1385/07/25 ساعت 07:03

چه باذوق!

کی ؟!
من یا بچهه ؟؟؟

مرمر 1385/07/25 ساعت 11:23

مرسی!!!:دی

منم مرسی که اومدی :)

م 1385/07/25 ساعت 12:10

خداییش خیلی بانمک بود
کلی خندیدم همکارام فکر کردن خل و چلم آخه هی یادم میفتاد هی میخندیدم
بنظر من یه فکر برتره
کسی فکرش هم به این چیزا نمیرسه اصن من میگم باید تو خیلی چیزها با بچه ها مشورت کرد چون فکرشون نوئه

آره
من خواستم باهاش مشورت کنم
ولی هی می گفت : پی پی .. پی پی !!!
:))

ندا 1385/07/25 ساعت 14:09

عالی بود
فکرت چقدر آزاده
بهت تبریک می گم...

آزاده آزاد ...
از هفت دولت ... :)
ممنون

:-( 1385/07/25 ساعت 14:19

این که نوشتی واقعیه دیگه؟ فقط یه سوال. موندم کدوم یکیشون این نقاشی رو کشیده و اینطوری جوابتو داده؟از اون دو تا وروجکه؟ هان؟

:)
تو که از همه زرنگی تری هی مچ من رو میگیری
یاسی بود دیگه
مگه نمیشناسیش؟!

سامره 1385/07/25 ساعت 14:34 http://samere22.blogfa.com

سلام عالیه فوق العاده است
خیلی خوب فکر می کنی

نه اتفاقا جلوی این بچه کم آوردم دیگه
این خوب فک کردنه ؟!

سپیده 1385/07/25 ساعت 15:21

خیلی با نمک بود!
من موندم این مطالب بامزه از کجا به ذهنت می رسه؟!
خوش به حالت چه ذهن خلاقی داری...

ذهن خلاق همیشه هم خوش به حالی نداره
گاهی وقتا موجب مصیبته واسه آدم
ولله به خدا :)

علی 1385/07/25 ساعت 20:47

آقا خیلی باحالی شما...کلی خندیدم.. :))
هر روز سر میزنم ....هر روز به روزش کن..
خودتم هر روز به روز شو که ما هم به روز شیم.
:)

چشم علی آقا
ما هرروز به روز
شما هم روز به روز بیتر از دیروز

سینا 1385/07/27 ساعت 03:43 http://www.irhc.blogsky.com

درود بر شما دوست عزیز
وبلاگ فوق العاده ای دارید
روز ۷ آبان روز کوروش بزرگ است قرار ما در این روز در پاسارگاد تجمع کنیم و به آبگیری سد سیوند که این محوطه باستانی رو تهدید می کنه اعتراض کنیم
از شما می خوام اگر براتون ممکنه این وبلاگ رو لینک کنید و این موضوع رو تبلیغ کنید
در ضمن خیلی خوشحال می شیم شما هم با ما همراه بشید
بدرود

هدا 1385/07/28 ساعت 01:16 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

اوپس!!

Yes! I agree what you say!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد