سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* من دلم می خواد


- چی می خوای پسرم ؟
- من ... اممم ...
من ازون آسمون آبی می خوام
من ازون شبای مهتابی می خوام
دلم از خاطره های بد جدا
من ازون وقتای بی تابی می خوام
- جااااااااان ؟؟!!؟ با صد تومن فقط یه آدامس خرسی می تونی بخری ... از ای چیزایی که گفتی نداریم . می خوای ؟
- آره دیگه .. همینه ... همینو می خواستم .
- عجب دوره ای شده .. همه خل وچل شدن به خدا ..


*
دلا دیوانه شو دیوانگی هم , عالمی دارد , ولله به خدا ...

نظرات 8 + ارسال نظر

سلامی گرم خدمت دوست عزیز و گرامی
اگر به فکر آینده خود هستید اگر برای آینده خود رویایی در سر دارید بیا و به ما بپیوند ما شما را با یاری و پشتکار خودتان به اوج موفقیت می رسانیم فقط کافی است مطالب وبلاگ را بادقت بخوانی و به آن عمل کنید
ثبت نام رایگان از شما و تلاش و کوشش و پشتکار روزی سه ساعت می توانید گام نخستین را با موفقیتپشت سر بگذارید تا کمتر از یک سال شما به ثروتی چشمگیر دست یابید .
به امید موفقیت شما که موفقیت ما در گرو موفقیت شماست .
ما را از ثبت نام خود آگاه سازید تا برایتان تبلیغات انجام دهیم .
بای

وااااااااااااااای
بازم آخ جون
مررررسسسسسسسسسی

دلم عمو کامی رو می خواد...
حالا اگه دیوونگیه بذار باشه.............:) بوووووووس یه دنیا

عمو کامی می بوستت ..
مواظب خودت باش سرما نخوری باز:)

فائزه 1385/07/28 ساعت 19:30

خوشحالم که دوباره میتونم نوشته هاتونو بخونم(:

منم خوشحالم :)

سپیده 1385/07/28 ساعت 19:49

خوشمان آمد!
بالاخره از قدیم ندیما گفتن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!
کاشکی یه روز دنیا پر شه از این خل و چل ها نه؟

اره به خدا
اونوقت همه می زنیم و می رقصیم :)))

حرف دل مارو زدی!

دل ما از حال دلت با خبر است ...

م 1385/07/28 ساعت 21:59

گل ایوون بهاره دل من

یه بیابون لاله زاره دل من

آره همینه
خواستم بنویسم اینو
گفتم یک همدل خودش میاد میگه ...
مرسی

خیلی وقته سر نزدم .. یعنی چند روز !!!
من دلم می خواهد بدوم تا ته دشت
بروم تا سر کوه !

منم با خودت ببریا
یادت نره ها ...

ستاره 1385/08/03 ساعت 11:59

ولله به خداااااا دیوونه و خل و چلم دیوونه و خلو چلای قدیم چه پر توقع شدن مردم .
آسمون ابی و...........................دیگه چی
می خوای یه خونه اون بالا برات بسازم بافقط ۱۰۰ تومن

به جان تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد