سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* نگو خداحافظ

امروز چه روز خوبی می شود اگر ،
 کسی از من خداحافظی نکند
من دلم  ؛ رفتن را دوست ندارد
کاش میشد همیشه  آمد !

ضمیمه :  ( رویاهای طلایی )
نظرات 27 + ارسال نظر
*+*+*سارا*+*+* 1386/04/06 ساعت 03:13

آره...همیشه اومدن خوبه و رفتن دلگیره...

ولی خوب هر سلامی خداحافظی داره... مگه نه؟!!!

ایشالله که روز خوبی باشه و همش پر باشه از موندن و عطر همیشگی شدن

میشه یه سلامی خداحافظی نداشته باشه لطفا ؟!

آرامش 1386/04/06 ساعت 09:32

درک میکنم چی میگین. منم این روزا مسافرم. رفتن خیلی بده بعضی وقتا مخصوصا اگه مجبور بشی خیلی چیزا رو جا بزاری.

سفر بخیر
کجا به سلامتی ؟

سلام
.
.
.
میخوای بری حرفی نداری
اشکات دارن جار میکشن
رفتن همیشه پر غمه
انگار دارن داد میکشن
.
اینم ترانه اش :
http://www.iransong.com/song/160.htm

قشنگ بود و با ربط .. مرسی

کاش....

..کاش

مریم 1386/04/06 ساعت 18:34 http://kalameh2.blogfa.com

گفتن بدرود
برای انکار جدایی است.
آدم‌ها خداحافظی را اختراع کردند
زیرا فکر می‌کنند بی‌‌زوال اند
با اینکه می‌دانند
زندگی‌شان را دوامی نیست...

زیبا نوشتی
ممنون

سکوت 1386/04/06 ساعت 19:45 http://arambakhsh.blogsky.com

فکر نمیکنی اگه زیاد بمونه و نره تکراری بشه؟

نه ؟!
این چه حرفیه ؟!!

هر رفتنی اومدنی داره
میره سفر قندهار یا ماه عسل؟

فرقی ام می کنه ؟ میره دیگه ... رفتن یا ماندن ..مسئله این است !

کاش می شد....
اما تنها چیزی که مهم نیست دل من است
همون طور که وقتی آمد که دلش خواست وقتی هم میره که دلش بخواد...
هرکسی دل خودش رو دوس داره فقط...

موافقم با نظرت ... دل من اشاره به دل همه است

فقط کاش!!!

فقط ؟!
آره
کاشششششششششششش

سلام
پارسال دوست امسال آشنا
با ما قهر کردی؟!!!!
چرا آلوچه و اینجا یکی شدن؟!
رفتن رو دوست ندارم،اما همیشه هم بد نیست!

به به .. رفیق سفر کرده .. آشنای دیروز ... سفرکرده امروز
کجایی باوفا ؟
حالو احوال ؟
جات خالیه ها ..

ندا 1386/04/07 ساعت 15:08

کاش.......

آره دیگه ...

رینی 1386/04/07 ساعت 16:12 http://www.rainbowmagics.com

... کاش می شد ...

هییییی

دژاوو 1386/04/07 ساعت 23:13 http://dejavuu.blogsky.com

:)

منم :))

مرمر 1386/04/08 ساعت 13:56

چرا آلوچه رو اینجوری کردی؟؟ چه بلایی سرش آوردی؟ :( دیدی هی گفتم شونصدتا شونصدتا وبلاگ نزن نمی رسی بنویسی! :(

موقتی بود ..
درست شد
شرمنده ام :)

قشنگ بود/
اما خب شدنی نیست/
باید رفت...

آره دیگه ..
خدافظ !

. 1386/04/08 ساعت 21:15

خوشا لحظه ای که به سلامی آشنا دلت بریزد ناگهان.... چند سالی هست که شریک خاطره ها و آشناییهایت بوده ام بیوفا... اگر نمیدونی کی هستم از رسم نامرد زمونه اس...

مرسی

زهر مار 1386/04/09 ساعت 02:43

من آلوچه ام رو میخوام !!! زود باش برش گردون

چشم زهرمار جان .. برگردوندمش :)

الف.ک 1386/04/10 ساعت 01:45 http://open-area.blogsky.com

کاش حداقل با خداحافظی می‌رفتن ...
یه دفعه میری می‌بینی نیستن ...
مثل وبلاگ آلوچه ...
مثل بلاگ معلم من تو یاهو ۳۶۰ ...

بدون خداحافظی ...

یه دفعه میری می‌بینی نیستن ...
اولش فکر می‌کنی اشتباه اومدی ...
دوباره باز می‌کنی .. اما می‌بینی اشتباه نکردی ...
شوکه میشی ...
اما کاری از دستت بر نمیاد ...

ــ مال خودشون بوده ٬ اختیارش رو داشتن ...
ــ مال خودشون بوده؟؟ فقط مال خودشون؟؟


بعد یکی‌شون میاد میگه :

* نگو خداحافظ

امروز چه روز خوبی می شود اگر ،
کسی از من خداحافظی نکند
من دلم ؛ رفتن را دوست ندارد
کاش میشد همیشه آمد !


من دلم رفتن رو دوست نداره ٬ اما باید عادت کنه ...
اینجا همه میرن ...
باید از امشب این سرمشق ذهنم باشه:
شاید این بار ، آخرین بار باشه
شاید این بار ، آخرین بار باشه
شاید این بار ، آخرین بار باشه
. . .

این نوشته و کامنت تو باعث شد من دوباره توی آلوچه بنویسم
ازت ممنونم .

[ بدون نام ] 1386/04/10 ساعت 02:04

کاش خداحافظی می‌کردن بعد می‌رفتن ...

کیا ؟!

م 1386/04/11 ساعت 19:11

رفتن همیشه هم بدنیست... گاهی احساس میکنی موندن زجر آور تره

اون موندن همون رفتنه .. رفتن از خود به بیخودی ..
از وجود به بیوجودی و پوچی ..اونم یه جور رفتنه ..

کاش از من هم کسی خدافظی نکنه....

این کاش ها از آخر ...
از آخر
... کلافه ام از دستش ..
کاش ..
هیچ ..

سلام
.
.
.
نکنه با این شعر خواستی خداحافظی کنی ؟!! هیچ معلوم هست کجایی ؟
اون از آلوچه اینم از این ...
ای روزا افسردگی وبلاگی شیوع پیدا کرده ها !!!!!

سلام
کی از افسردگی و اینا حرف زد؟!
ما همه شادیم
مگه نه بچه ها ؟؟؟؟؟

سارا 1386/04/13 ساعت 17:01

سلام سلام سلام

خوب همین فقط

سلام
همینم خیلی خوبه:)

*+*+*سارا*+*+* 1386/04/15 ساعت 04:16

http://www.takkhal.net/games/online/games/003.htm

بازیش بامزه و کوچولوٍ

بازیش حرف نداشت .. مررررررسی

نگین 1386/04/15 ساعت 19:57 http://ariai.blogsky.com

سلام آلبالو جونم...
خوبی؟
من کاملا با این حرفایی که زدی موافقم...
حالا روز خداحافظش زیاد نه ولی خودم خیلی نمیگم خداحافظ....
اما وقتی یکی بهم میگه امیدوارم همیشه موفق باشی...یا همیشه خوشبخت باشی...به هر چی میخوای برسی...روزای خوبی رو در پیش داشته باشی...وایییییی دلم میخواد خودمو بکشم...یه حسی درونم باعث میشه که حالم بهم بخوره....نمیدونم چرا....توام همینطوری؟
خیلی بده....

فعلا...

سلام؛ مگه میشه من بد باشم .. من همیشه خوبم !
احساسی که گفتی رو دقیقا منم دارم ؛ البته وقتی که طرف مقابلم از روی دلخوشی من این حرفا رو زده باشه و از ته دل نگفته باشه ولی کلا باید بگم خداحافظی همشه تلخه ...

Hi there might I reference some of the insight here in this blog site if I reference you with a link back again on your site?

This can be a great website write-up and I defer to you what you've said below. I've previously subscribed for a RSS feed in Firefox and are going to be your regular reader. Many thanks for the time in writing the submit.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد