سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* رقیب

 

من عاشق اون ,
اون ؛
عاشق تنهایی هاشه
من بی اونمو ,
تنهایی های اون باهاشه
من ؛ پشت در همیشه بسته اتاقش
اون  ؛ غرق تو آغوش تن تنهایی هاشه
من بوسه میذارم جای پاش اما میدونم
لبهای یخ تنهایی ها ... روی لباشه
اسمش توی شعرام و غزل هامه ولی اون
آهنگ غم تنهایی ها , زنگ صداشه
هر شب من و تاریکی و تکرار غزل ها
اون اما میون بستر تنهایی هاشه
من مردم از این سکوت بی حاصل و مرموز
اون زنده ولی با نفس تنهایی هاشه ...

نظرات 12 + ارسال نظر
تل اسمر 1385/07/07 ساعت 06:27

سلام منم همون یکی ! که پرسیدی کدوم یکی !

سلام ..
مطالبتون دوست داشتنی هست و تلخ !

پس خیلی خوش به حالش شده . مگه نه !! و بد به حال تو !

نگار 1385/07/07 ساعت 14:11 http://negarnr.blogsky.com

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من

الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من

massy 1385/07/07 ساعت 17:09

harkasi ye joor ba tanhayihash
manam asheghe tanhayiaam
chon behtarin sange saboor o hamraam hastan
hich vaght tanha nemizare adamo
harchi bashe esmesh rooshe
tanhayiiiiii

درداشنا 1385/07/07 ساعت 20:14

چه قشنگ:-)

ساحل 1385/07/08 ساعت 02:29

۷ تا تنهایی داشت یه خط در میون تاحالا یه متنی نخونده بودم که اینقد تنهایش زیاد باشه .

[ بدون نام ] 1385/07/08 ساعت 12:24

آقا لطفا برای این وبلاگ و http://albalo.blogsky.com/
امکان RSS بذارین

منم عاشق تنهایی هامم

نارنج 1385/07/08 ساعت 18:16

حتی اگر نباشی می آفرینمت
چون التهاب بیابان سراب را ........

[ بدون نام ] 1385/07/09 ساعت 23:59

سلا آلبالو... :)
خونهء جدید مبارک..
خیلی دیر رسیدم . ولی از اینکه رسیدم خوشحالم.
خیلی شعر قشنگی بود .
مثل بقیه نوشته هات.
دلم برات تنگ شده بود.
هنوز اسم مناسب پیدا نکردم. !
ماه رمضون یادت باشه رفتی پیش امام رضا دوستاتو یادت نره ها...
مرسی ... خیلی دوستت دارم.

Yes! I agree what you say!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد