سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* از اون لحاظ

 

- شوهر عزیزم، تو که میدونی من چقدر دوستت دارم، ولی با تمام
این حرفا می خوام Profile من توی اورکات همچنان Single باشه، فهمیدی؟!

* من دلم می خواد


- چی می خوای پسرم ؟
- من ... اممم ...
من ازون آسمون آبی می خوام
من ازون شبای مهتابی می خوام
دلم از خاطره های بد جدا
من ازون وقتای بی تابی می خوام
- جااااااااان ؟؟!!؟ با صد تومن فقط یه آدامس خرسی می تونی بخری ... از ای چیزایی که گفتی نداریم . می خوای ؟
- آره دیگه .. همینه ... همینو می خواستم .
- عجب دوره ای شده .. همه خل وچل شدن به خدا ..


*
دلا دیوانه شو دیوانگی هم , عالمی دارد , ولله به خدا ...

* فرهنگ وبلاگ نویسی

 

- نظرت درباره وبلاگم چیه عزیزم؟
- حرفای قشنگ میزنی ؛ به دلم داری چنگ میزنی ...
- :) نظرت در مورد خودم چیه عزیزم ؟
- .. بدنام برو از همه دورشو ؛ بدنام برو طعمه گور شو ...
- .. !

* البته بلانسبت همه وبلاگ نویسان ایرونی که همه نوشته هاشون برگرفته از شخصیت حقیقی خودشونه !

* آی یو

 

دوست ندارم بین من وتو هیچ حایلی باشد
حتی وقتی می گویم : آی لاو یو ؛ دوست دارم لاوش را بردارم که آی بچسبد به یو
پس از این به بعد می گویم :
آی یو
اینطوری بهتر است !

* درک عمیق


- به به... چه دخملک قشنگی! چه نقاشی خوشگلی! ببینم عزیزم،
این چیه که کشیدی؟
- پی پی!
 - !!!!

 

* دعا

 

الهی ؛
مرا آن ده
که مرا آن به

 

* کی به کیه

 

غم چرا , غصه چرا ؟ پس شادیا مال کیه ؟
اگه امسال سال من نیست , پس آقا , سال کیه ؟
من می خوام خو بگیره با خنده لبهام , چرا نه ؟
بذار از خوشی بمیره غصه ها , کی به کیه ...