سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* فرهنگ وبلاگ نویسی

 

- نظرت درباره وبلاگم چیه عزیزم؟
- حرفای قشنگ میزنی ؛ به دلم داری چنگ میزنی ...
- :) نظرت در مورد خودم چیه عزیزم ؟
- .. بدنام برو از همه دورشو ؛ بدنام برو طعمه گور شو ...
- .. !

* البته بلانسبت همه وبلاگ نویسان ایرونی که همه نوشته هاشون برگرفته از شخصیت حقیقی خودشونه !

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر 1385/07/27 ساعت 05:09 http://golayepune.blogsky

منم مینویسم برات بابا با فرهنگ
بهت تبریک میگم وبلاگ قشنگی داری

من هنوز بابا نشدم
ولی فرهنگ اسم قشنگیه ها ...
شایدم اسم بچه مو گذاشتم فرهنگ ...:)

سمیه 1385/07/27 ساعت 11:41

من یه روز نت نداشته باشمو نتونم بیام نوشته هاتو بخونم می میرم
شاید کم کامنت بذارم
اما همیشه هستم

ای بابا خدا نکنه بمیری ..!
کامنتم بذاری و نذاری عطر حضورت می پیچه اینجا :)
ایشالله همیشه باشی و شاد هم باشی .

چی می گه؟!

کی ؟!

سپیده 1385/07/27 ساعت 14:17

اینو خوب اومدی!
البته بلانسبت خودت و...!

آمین ..

م 1385/07/27 ساعت 23:15

به همون دلیل که اسمش مجازیه شاید آدمای توش هم مجازین
بعضی وقتا آدم دلش میخواد خودش خودشو خلق کنه اونطور که میخواد نه اونطور که هست فکر میکنم این مهمترین دلیل باشه برای افرادی که واقعیاتو نمیگن

آره ولی تا وقتی خودشونن مهم نیست
پای بقیه که بیاد وسط نامردیه به خدا ...

هدا 1385/07/28 ساعت 01:14 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

من که خیلی دوستت دارم آلبالو جونم :)

به خاطر اینه که دلت پر از مهر و محبت و عشقه گلم
ممنونتم .. :)

وبلاگ قشنگی داری خودتم قشنگی نوشته هاتم قشنگه اصلا دنیا با تو قشنگه...


* بپا هندوانه ها نریزن..!!

باز همینجوری همینجوری شعر گفتیا ... ایول ایول ....
هندونه هاتم باشه واسه دم افطار :)

فضولی؟ 1385/07/28 ساعت 03:22

چه خنک و بی معنی!

منظور منو خوب درک کردی ...
تازشم خودت فضولی ؟

How's it going? I enjoyed reading through this publish. My husband and I have been researching for this kind of article with the longest time and We know that your details about the issue at hand is spot on. I'll be certain to introduce this posting to my neice. Can you tell me how to acquire your new RSS feed? Continue to keep on blogging!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد