سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* تشویش


این  اضطراب  لعنتی  ولم  نمی کند
هی شور می زند دلم ، هی شور می زند
دندان قروچه نمی کنم ، ناخن نمی جوم ،
این لعنتی ... همش آهنگ ناجور می زند .


نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1387/04/04 ساعت 02:46

این تشویش لعنتی
این بی‌خوابی لعنتی
ولم نمی‌کنند...
جای خالی او...
ولم نمی‌کند
......................

نگار 1387/04/04 ساعت 12:51 http://negarnr.blogsky.com

بی‌خود بهونه نیار!

این روزها این اضطراب نفس گیر گریبانگیر خیلیها داره میشه

این ناخن نجوییدن از همه بدتره

گویی لحظه دیدار نزدیک است..!!!

تشویش؟
از چی؟
فراموشش کن
با یک لیوان چای داغ

میشه دوباره کل شعر رو بگذاری لطفا
دفعه قبل که اومدم فرصت نشد کامل بخونمش این بار اومدم میبینم که دیگه نیست.
دلم سوخت ..

چی شد چرا جواب نمیدی پس ....
:(

دوست من
متاسفانه بقیه این شعر رو کلا پاک کردم و ندارمش دیگه
شرمنده ام ...

yadete ghol dade boodi baghiye shere " khoda del nadare ro begzareee " on chi shod pas ?

اسما 1387/06/04 ساعت 01:43 http://psychology.orq.ir

سلام
این شعرها وقطعه ها از خودتونه؟
دوست دارم شاعرش رو بشناسم

سلام
تمام نوشته های این وبلاگ از خود منه

behnaz 1387/11/10 ساعت 00:23

چرا آدمها همیشه استرس دارن؟ چرا ؟ ما آدمها کی میخواهیم زندگی کنیم؟ بعضی وقتها زندگی کردن هم یادمون میره!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد