سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* دلیل

دلم می خواهد کارگر رستوران باشم
مدام در حال پیاز پوست کندن !
تا کسی مدام نپرسدم که :
- آی پسر ؟
تو داری گریه می کنی ؟

بی گمان تعجب کردی ؟ نه ؟
نپرس گریه چرا ؟
دلیلش همان پیازهای لعنتی اند !


* شیرینی های کوچولو

شما باورتون میشه اینا شیرینی باشند
و از ترکیب بادوم و شکر و سفیده تخم مرغ درست شده باشند !

 

 

* وجه اشتراک


- میدونی عزیزم ،
منو و تو یه وجه مشترک با هم داریم که همین باعث دوام زندگیمون میشه ،
من عاشق توام ،
و تو هم عاشق خودتی !

* زندگی یه بازیه !


- ده ، بیس ، سی ، چل ، پنجا شص ، هفتاد هشتاد نود صد ... بیام ؟ بییییام ؟

* کوچک که بودیم یادت هست که ، بازی می کردیم ، قایم باشک ، قایم موشک  ، اسمش همینها بود ، یادت هست ؟ من سر می گذاشتم سینه دیوار و تو با خنده های نخودی ات می رفتی قایم شوی ، من چشمهایم را می بستم و می شمردم ، ده . بیس ، ... و صدای خنده ات می آمد ، .. بیام ؟ آهسته می گفتی : - بیا ، می آمدم دنبالت ، پشت در ، گوشه اتاق ، لابه لای پتوها ، زیر میز ، باخنده ات نشانی ام میدادی ، که بیایم ، و می آمدم و می خندیدیم و چه شاد و بی خیال از آینده ...
حالا ، من چشم هایم باز است ، در دلم می شمارم ، ثانیه ها را ، و روزها را و ماه ها را و .. و تو می روی ، خنده ات را نشانی نیست ، رفتنت را می بینم اما ، گم که میشوی دیگر  ، میدانم ، پیدایت نخواهم کرد ، خنده هامان را لولو خورد ، روزهایمان را پیشی برد ، قایم باشک این روزها بازی همه آدم هاست ، شمردنش هست ، چشم گذاشتنش هست ، دیوارهای بلند سفیدش هست ، جابرای قایم شدنش هم هست ، اما ، پیدا شدنش نیست ، پیدا کردنش نیست ، خنده هایش .. نیست .  با توام ... رفتی ؟ ...

" ... رفته بود ... "



- ضمیمه : ترانه کودکانه با صدای فرهاد

* نگو خداحافظ

امروز چه روز خوبی می شود اگر ،
 کسی از من خداحافظی نکند
من دلم  ؛ رفتن را دوست ندارد
کاش میشد همیشه  آمد !

ضمیمه :  ( رویاهای طلایی )

* قصه عشق

بچه گیا عاشق دختر همسایه شدم
نه که بگی خوشگل بود ، یه جوری بود
ازون جورا که می فهمین خودتون ، بزرگا بهش میگن تودل برو
خلاصه ، یه روز که مامانش اومده بود خونه ما و گرم صحبت با مامان من بود دستشو گرفتم و بردمش توی حیاط زیر درخت توت ، خیلی با ناز قدم بر میداشت و منم سعی می کردم خیلی مردونه باشم .
وقتی نشستیم لب حوض بهش گفتم :
- زن من میشی ؟
گفت :
- واسم چی می خری ؟!
گفتم :
- لواشک آلو ، تخمه ژاپونی ، آدامس خروسی ، قرقروت ...
گفت :
- می خوای سرمو گول بمالی ؟ اینا رو که بابامم واسم می خره ...
گفتم :
- پس چی می خوای ؟
گفت :
- یه چیزی که بابام نتونه برام بخره ..
بعدم پاشد و رفت .

*
جمله : وقتی ازدواج کن که بتونی برای همسرت چیزی بخری که باباش نتونه براش بخره .
نکته : گاهی زود سر اصل مطلب رفتن نتیجه بخش نیست .
اشاره : دختر همسایه ما با یه بچه پولدار فوکولی مزدوج شد .
ضمیمه : این ترانه تقدیم به دختر همسایه ( از من نخواه عاشق بشم !)
               این بازی هم تقدیم به اون بچه فوکولی

* آگهی قبر

یک عدد قبر نو ساز با شرایط زیر پیش فروش می شود :
- بدنه داخلی سنگ مرمر
- دارای سیستم تهویه هوا و خنک کننده
- سقف آینه کاری
- تضمین در قبال عدم نفوذ جوندگان و خزندگان
- سیستم شستشوی سنگ خودکار
- سیستم صوتی پخش قران شبانه روزی
- دوربین مدار بسته جهت رویت میت توسط اقوام
- بدنه کنده کاری انواع دعای ضد فشار قبر
- دارای دزدگیر هوشیار در قبال سرقت کفن
- سنگ قبر کشویی با قفل کامپیوتری
- اطراف قبر گلکاری و چمن طبیعی
- تابلوی کامپیوتری جهت نمایش عکس های قبل از موت
- سیستم ضد حریق و ضد زلزله
- سیستم ضد فشار دارای گیر بکس جهت رفع فشار قبر
- دارای دکمه فاتحه شمار بر روی سنگ قبر
- دارای دفتر خاطره و یادبود و قلم لیزری برای نوشتن
- سیستم ضد زنده به گوری هوشیار
- حاوی سیستم خوشبو کننده هوا با عطر های روز دنیا
- دارای سیستم گویای خلاصه زندگی میت همراه با عکس
- تضمین ورود به بهشت تا پنجاه درصد
- کف پارکت و روکش ابری جهت حفظ بیشتر جسد
- و ...
علاقمندان جهت تست و پرو به بهشت رضا مراجعه فرمایند .

* خرید یک قبر با شرایط مکانی و ابعاد خوب قبل از مرگ به نظر من یک ایده خوب و بکره ،
اینطوری می تونی حسابی تا قبل از استقرار بهش برسی و باهاش صفاش کنی .

ضمیمه :
عکسی از قبر فروغ