سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* آی یو

 

دوست ندارم بین من وتو هیچ حایلی باشد
حتی وقتی می گویم : آی لاو یو ؛ دوست دارم لاوش را بردارم که آی بچسبد به یو
پس از این به بعد می گویم :
آی یو
اینطوری بهتر است !

نظرات 11 + ارسال نظر
massy 1385/07/26 ساعت 02:06

ham i yesh dorooghe
ham you sh
hamoon behtar az ham jodaa bashan

دروغ چرا ؟
مگه نشنیدی میگن :
حقیقت و راستی همانچیزیست که ما نمیدانیم و باور نمیکنیم .. ؟!

چه رمانتیخ!

آره
گل گفتی
رمانتیغ و عشگولانه

من... 1385/07/26 ساعت 05:30

...همیشه فاصله بوده
بین دستای من و تو
با همین تلخی گذشته
شب و روزاای من و تو...

تلخی اون روزا بهتر از شیرینی این روزاست به خدا ...

م 1385/07/26 ساعت 08:32

ببین از قدیم گفتن دوری و دوستی

خب اون مال قدیما بود ...
حالا مدش فرق کرده ..

ترنم 1385/07/26 ساعت 14:18 http://sura.mihanblog.com

ما به هم محتاجیم مث دیوونه به خواب
مث گندم به زمین مث شوره زار!
اینقدر دلم تنگیده واسه این جمله ها!

همه دلتنگیم ...
ولی چه میشه کرد !

سکوت 1385/07/26 ساعت 15:34 http://arambakhsh.blogsky.com

مواظب باش.زیادیش خطرناکه.

:)) خب

سپیده 1385/07/26 ساعت 16:25

مهه اینه دلها بهم نزدیک باشه اینا که حرفه!
حرفم که...!

می توان از میان فاصله ها را برداشت
دل من با دل تو هر دو بیزار از این فاصله هاست...

حرفم که کشکه
ولی الان از کشکم رد کرده
حیف روزای خوب قدیم ...

هدا 1385/07/28 ساعت 01:14 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

اک!!

Here is an area that might be of help for you!

One of the best sites for relevant facts on this niche !?!

Hello there, I should say it is a clever posting. I'll certainly be seeking in on this web site yet again soon.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد