سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* از اون لحاظ

 

- شوهر عزیزم، تو که میدونی من چقدر دوستت دارم، ولی با تمام
این حرفا می خوام Profile من توی اورکات همچنان Single باشه، فهمیدی؟!

نظرات 11 + ارسال نظر
م 1385/07/29 ساعت 23:19

عجب دوست داشتنی

اینجوریاس دیگه
صداقت همیشه هم شیرین نیست ...

فهمیدم

آ باریکلا ...
ولی ..
هیچی ولش ...

مرمر 1385/07/29 ساعت 23:49

والا ما تا دیدیم برعکسشو دیدیم ها!!!!!:دی

ما که ندیدیم ... ( چشمک )

عطیه مهربون 1385/07/30 ساعت 01:32

خوب باشه داد نزن...

داد ؟!
اتفاقا با مهربونترین لحن بود ...
با لبخند ..:))

فضولی؟ 1385/07/30 ساعت 02:05

حالا خوبه که جناب آلبالو خان متوجه شدن خانو ما آبزیرکاه نیستن :)

بر منکرش ... صلوات
این چه اسمیه داری تو
باز بگو : فضولی ؟
همشهری هم هستیم که ...
نکنه شناسی :))

نمیگم..مگه زوره 1385/07/30 ساعت 08:45

جریان این پست تو ذهن حداقل خودم مثل جریان خشک کردن پروانه ها تو ذهن بچه هاست .. .تو این دنیاها سیر نمی کنم

ماهی کوچولو 1385/07/30 ساعت 12:45

سلام.اولین بار که اینجام. دارم درس میخونم. پارسال قبول نشدم.(رزیدنتی) دعا کن برام..................................................................................................................................................................................................................................................

سلام!
این ابلین نظره که اینجا میذارم!
نمیدونی چهههههههههههه قدر گرفتارم!
دنبال تلاش برای برآورده کردن یه آرزو.
آلبالو به نظرت میشه؟؟؟:-اس
ت و ل و خدا دعام کن!!!
اینا چیه دارم میگم!!!
اصمن اومدم بگم من عاشقه سنجاق قفلیت شدم!! به منم میدیش؟
پ.ن.: همیشه از کلی دور یه دنیا آرزوههای خوب خوب واست میکنم!

هه ...
از صداقتش آدم کیفور میشه ..
از حماقتش ....

سپیده 1385/07/30 ساعت 15:28

به این میگن عشق امروزی!نه عمو آلبالو؟!
به قول مرمر همیشه برعکسش بوده حالا بذار یه بارم اینجوری باشه!
چیزی که عوض داره...!

Funny, I was discussing this thing with my older sister the other day, now I'll have one particular much more argument in my hand when it'll appear to confrontation when once more.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد