سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* دعا

 

الهی ؛
مرا آن ده
که مرا آن به

 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلامی گرم خدمت دوست عزیز و گرامی
اگر به فکر آینده خود هستید اگر برای آینده خود رویایی در سر دارید بیا و به ما بپیوند ما شما را با یاری و پشتکار خودتان به اوج موفقیت می رسانیم فقط کافی است مطالب وبلاگ را بادقت بخوانی و به آن عمل کنید
ثبت نام رایگان از شما و تلاش و کوشش و پشتکار روزی سه ساعت می توانید گام نخستین را با موفقیتپشت سر بگذارید تا کمتر از یک سال شما به ثروتی چشمگیر دست یابید .
به امید موفقیت شما که موفقیت ما در گرو موفقیت شماست .
ما را از ثبت نام خود آگاه سازید تا برایتان تبلیغات انجام دهیم .
بای

وایییی
خدای من چه خووووووووووووب
مرسی

آمین !
ولی ....
چه فریبی .. چه فریبی !
که آنکه از پس پرده ی نیم رنگ ظلمت به تماشا نشسته است
از تمامی فاجعه آگاه است
و غم نامه ی مرا
حرف به حرف
باز می شناسد !

چی بگم ولله
خدا کنه غم نامه ای در کار نباشد و همه شادی باشد

آمین 1385/07/23 ساعت 10:40

آمین

..

هدا 1385/07/24 ساعت 02:18 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

آمین...
ولی معنی اون جمله رو نفهمیدم...

یعنی خدایا به من آنچیز را بده که برایم بهتر باشد
:)

م 1385/07/24 ساعت 12:58

الهی آمین

... :)

منم

آمین

...س 1385/07/24 ساعت 21:23

آمین...
و نیز قدرت درک اینکه آنچه را دادی آن به...

آفرین ..
اینی که تو گفتی هم خیلی مهمه

[ بدون نام ] 1385/07/24 ساعت 22:21

از وقتی بی اسم شدم نوشتن کامنتم برام سخت تر شده.
دیگه فقط به اینکه چی بنویسم فکر نمی کنم... به اینکه به چه نامی چی بنویسم فکر می کنم.
مدتیه که دوباره حسای گذشته هام اومده سراغم . دوباره دلم می خواد همه چیز تموم بشه... خسته شدم... از همه چیز ... یادم نمیاد کی قبول کردم انسان بشم و برم زیر بار این مسئولیت ... ولی می دونم همین مسئولیت باعث شده بارها و بارها آرزوی مرگ کنم.حتما اشتباهی شده ! تن من توان پذیرفتن این بار و نداشت پس چرا قبولش کردم....
تو می دونی آلبالو؟
نمی خوام ناشکری کنم... ولی خیلی خستم.
به قول فروغ:
سینه ام صحرای نومیدیست...
خسته ام از عشق هم خسته ...

اسم تازه شور تازه و هوای تازه داره
اسم قبلیت خاطرات قدیمیتو واسه خودت زنده می کرد
من نخواستم اذیت بشی
خواستم یه طور دیگه به دنیا نگاه کنی
از پشت یه اسم قشنگ و تازه دیگه
خستگی هم یه روزای خاص خودشو داره
ولی اینقده نوشته های منو دوست داری بگو ببینم اونجاهایی که از قشنگیای زندگی و دنیا هم گفتمو خوندی ؟
اونا رویا نیست
حقیقته
خستگیتو با قشنگیای دنیا با فکرای خوب و باکارای خوب در کن
و یادت باشه که همیشه خدا همراهته
مواظب خودت باش

You've got your point via a great deal far better than I at any time could, thank you!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد