سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* رمان تیک

 

- عزیزم ؛ یه طوری دوستت دارم که هیچکسی ؛ هیچکسی رو اونطوری دوست نداره ...
- چه خوب  
- آره ... اصلا یه جور عجیبی دوستت دارم .. نمیدونمم چرا ها .. یه جور خاصی ..
-  
- اصلا عجیبه .. نمیتونم درک کنم ..  دوست داشتنم نسبت به تو یه حسیه که اصلا تجربه نکردم ...
- خب میشه بیشتر در موردش توضیح بدی ... ؟ که مثلا چه جوری دوسم داری؟
- امم ... بذار ببینم ... ای وای ...  ... بذار ... لعنت به این شانس .. این صفحه کتاب نیس
- ها ااا ؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
حسن کچل 1385/06/29 ساعت 04:11

اینم مثه من بد آورد که ...

مهسا 1385/06/29 ساعت 05:00

"خیلی" ؛ خیلی با مزه بود !

خیلی قشنگ بود خیلی . خیلی با خیلی حال کردم...


قربانت بهروز خالی بند

سلام.
آقا خیلی قشنگ نوشتی و مطلب قبلی هم خیلی جالب بود.
ایولا
آقا این بلاگ رو تولیست بلاگهام قرار بدم یا آلوچه رو؟
به امید دیدار
خدانگهدار

سلام رفیق
خونه ی چندم نو مبارک
ببینم کار و کاسبی فک کنم خفن ردیفه؟!نه؟
هر چن وقت یه خونه
بابا مایه دار ;)

آخ جون یه وبلاگ آلبالویی جدید

سلام آلبالو عزیز.....
راستش میخواستم برم اون وبلاگ رو (آلبالو) لینکش کنم ....میخواستم بیام توش اجازه بپرسم....
بعد دیدم یه وبلاگ جدید زدین....
تبریک میگم...مبارکه...

بازم بهت سر میزنم...تا آپ بعدی...

فعلا..

i genuinely like your world-wide-web internet site. Its really informative. Goodbye!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد