سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* راه حل


 

- عزیزم زندگیمون خیلی تکراری و یکنواخت و کسالت بار و بیروح و لوس شده , درست نمیگم ...؟
- اتفاقا چرا , درست میگی , دیگه داره حالم به هم میخوره  از این زندگی ...
- خب  ... من یه فکری دارم ...
- چی ؟
- بچه دار بشیم ..
- وا ؟! .. فکر کردم می خوای بگی از هم جدا بشیم ... .. بچه دار بشیم کثافتاشو تو پاک میکنی ؟ تو شیرش میدی ؟ تو نه ماه تو شیکمت نگهش میداری ؟ تو اندامتو به هم میریزی به خاطرش ؟ تو ونگ ونگشو شبا خفه میکنی ؟ تو ...
- خب ... هیچی بابا .... ولش کن , پس چطوره  که از هم جدا بشیم ...
- آرهههههه .. باز این حداقل دنگ و فنگ بچه رو که نداره , هیجانشم بیشتره !


نظرات 10 + ارسال نظر
massy 1385/07/15 ساعت 01:08

talkhe talkhe talkh bood
kheyli ziaad
injoor adama ehsas nadaran
khodkhahan
aslan khosham nayomad
az sakhtihaa farar mikonan

[ بدون نام ] 1385/07/15 ساعت 09:49

این یه جور پیشنهاده؟

الان راهکار ارائه کردید ؟؟؟؟؟؟

م 1385/07/15 ساعت 12:04 http://roozanehayam.blogsky.com/

پیشنهادت خوب بود
بنظر منم زندگی که توش مرد و زن ازهم خسته شدن با اومدن بچه خسته کننده تر میشه

هاااااااا اییییییی خوووب بید

س... 1385/07/15 ساعت 23:42

واقعا! لا اقل یه یه بدبخت دیگه بی خودی به این دنیای بی سروته وارد نمی شه!

دختر بند انگشتی 1387/06/27 ساعت 21:33

=))))))) خیلی خنده دار بود !!!!!!
ولی بچه به همه چیز می ارزه !!!!!!!!!!!!!!!
:)
من که عااااااااااااشق بچچچچچچچم . فک کنم یه تیم فوتبال درست کنم با دخترام ! (ایشالله همشون دخمل بشن)

:)))))))
دیوونه شدم!

به امید روزهای قشنگ زندگی ...

One of the best sites for relevant facts on this niche !?!

Hi, thank you so a great deal for these ideas!

Great post! I'll subscribe proper now wth my feedreader computer software!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد