سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* ما که بچه پیغمبریم ...


- دم به دم زندگیت یه دوربین بالای سرته و داره از همه کارات فیلم میگیره بیچاره
اونوخ تو دلت واسه زهره , خواهر بهروز می سوزه ؟!
یه فکری به حال خودت بکن که اوستا کریم آرشیوش پره ...

نظرات 20 + ارسال نظر

salam!

khoobi!

karet doroste hamin!

bebin webloget to0o0o0ope

bazam behet sar mizanam rasti age az in 2khtare zohre teli chizi dare bedeh hala baadan baham hesab mikonim!

;)

قربانت !

م 1385/08/21 ساعت 05:33

بیچاره اون کسانی که تو زندگی کم شانسی میارن
خیلی از ماها گناه هایی داریم که به مراتب سنگین تره

اوس کریم صبرش زیاده

آرامش 1385/08/21 ساعت 07:27

................... و هیچ

و پوچ

[ بدون نام ] 1385/08/21 ساعت 09:02

...هیچی نگم بهتره بیچاره ادمیزاد

آره ولله .. وبیچاره اونایی که گیر آدمیزاد می افتن

ورونیکا 1385/08/21 ساعت 12:24

تلنگر به جایی بود واقعا

آره .. ولی چه سود ؟!

سکوت 1385/08/21 ساعت 13:04 http://arambakhsh.blogsky.com

این خیلی خوبه که شما آپ دیتی و هر موضوعی رو سوژه میکنی.

سوژه که تا دلت بخواد هست ولی کاش همه مون کمی فکر می کردیم به سوژه ها عوض اینکه بخونیم در موردشون و یا بنویسیم ...

سپیده 1385/08/21 ساعت 14:30

آره خوب پرونده ی هرکدوممون یه جورایی سیاهه
اوس کریم مارو دریاب. میشه آرشیو رو بریزی دور؟!
نقطه سر خط...

آمین

بچه پیغمبر 1385/08/21 ساعت 15:52

حالا گذشته از این حرفا .. سی دیشو داری ما هم یه نظری بندازیم ؟!

از داداشت بگیر

این جدی راس بوده یا بهتون ناروا زدن؟!

جدی که جدیه ... ولی اسمشو گذاشتن بهتون ...

نهال 1385/08/21 ساعت 19:24 http://fazmetr.blogsky.com

سلام
امروز برای اولین بارچند تا از وبلاگهاتو خوندم اولش خیلی تعجب کردم که ۶ ساله داری وبلاگ مینویسی اما تعداد کامنتهات اینقدر کمه بعدش به خودم گفتم شاید نخواستی که زیاد باشن.ولش کنم این اولین چیزی بود که تو وبلاگت ذهنمو مشغول کرد ......بعدش هم نوشته هات بود که منو یاد یه وبلاگ دیگه انداخت وبلاگ یکی از دوستام ...... یه جورای متنهای کوتاهت شبیه کاریکلیماتوره .....خیلی این جور نوشته هارو دوست دارم تمام پستهات قشنگن ...خیلی جالبه تو هم مث من هر روز آپ میکنی اما من فرق دارم هر روز با نی نی شروع میکنم .....بچه هایی که مظهر پاکین .....توی اون یکی وبلاگت در باره ی کودک درونت نوشته بودی که هیچ وقت بزرگ نمیشه ...یکی رو میشناختم که یه مدت زیادی طنز مینوشت بعد از یه مدت گفت من کودک درونم از بین رفته و دیگه نمینویسم .....خوشحال شدم وقتیخوندم .....خوشحال شدم وقتی فهمیدم هنوز کسایی هستند که به فکر کودک درونشون باشن .....
بازم بهت سر میزنم جای دنجی داری موفق باشی مهربون

راستش تازگی این جریان ازدیاد کامنتها مد شده
هر کی سی بار توی قسمت کامنتدونی بعضیا نظر میده که آی سلام َ خوبی َ و فلان و فلان
ولی الحمدلله خواننده های وبلاگای آلبالویی کامنتایی که می ذارن در راستای نوشته های وبلاگه و همین کم بودنش به زیاد بودن کامنت بعضی وبلاگای نوپا می ارزه و من دوستش دارم ... ممنونم از حضورت .

massy 1385/08/22 ساعت 03:00

kash yekami mosalmoontar boodim
va say mikardim khahar o baradar e ham bashim
eybaye hamdigaro ba pardeye mehrabooni beposhoonim
na inke dad bezanim
vaghean maa mosalmoonim??!!!!!

اصلا مسئله مسلمونی در میون نیست
کاش حداقل آدم بودیم ...

آرامش 1385/08/22 ساعت 14:37

من منتظرم. پس نوشته امروزتون کجاست؟ دفعه قبل مث خارجکیها یکشنبه تعطیل کرده بودین خودتون رو. امروز چی؟

این چند روز مریض بودم و بی حوصله .. دل درد و تهوع و از این حرفا
شرمنده ام ...
و لی اگه یه دو سه هفته ای بی خبر ننوشتم .. بدون که رفتم سفر آخرت :)

اوستا کریم فیلماشو کرایه نمیده..؟

چرا میده .. بذار با هم بریم جهنم .. اونوخ کنار آتیش شومینه میشینیم دی وی دی های اعمال خودمونو قشنگ با دقت و اسلوموشن می بینیم ...

ستاره 1385/08/23 ساعت 13:35

آره خوب حرفت حقه.

حرف حقم تلخه

سلام آلبالو ....
کاش همه این فیلمبرداری رو احساس میکردن ....
اون موقع شاید بیشتر حواسشون به کاراشون بود ...

اما هنوز باورش نکردن ...

فعلا.......

همینه که می گم همه بی احساس شدن دیگه .. هیچی رو حس نمی کنن به خدا ...

ورونیکا 1385/08/24 ساعت 00:41

منتظر آپ روزانتم داداشی

ای بابا ...

نگار 1385/08/24 ساعت 05:24 http://negarnr.blogsky.com

آخ گفتی...
اما چه باحال میشد اگه فیلمای بقیه‌ام لو میرفت دیگه وقت سرخواروندن نداشتیم. ;)

آره :)) باید از کشور خارج می شدیم .. یا خودکشی می کردیم :))

م 1385/08/24 ساعت 09:26

میبینم که توهم مثل من وقت نداری :)

چیزی که زیاده وقته .. چیزی که کمه حاله ...

realy good

This article may possibly be mentioned on Twitter by someone. genuinely?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد