سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* شما به خودت نگیری...


- به اطلاع کلیه نارفیقان ، نامردان ، دودره بازان ، پست فطرتان ، روباه صفتان ، مال مردم خوران ، بی وفایان ، بی مرامان ، دل شکنندگان و دغل بازان عزیزی که به هر نحو با اینجانب در ارتباط بودند و به نوعی محبتشان شامل حال بنده بود می رساند گردهمایی بزرگی در راستای احیای خاطرات و بازیافت خدمات به زودی برگزار خواهد ، حضور کلیه عزیزان مایه مسرت و نشاط حقیر خواهد بود.
وعده ما هشت صبح جمعه مورخه به زودی ، سر پل صراط

* ضمنا سور و ساط ( شام ) هم بعد از مراسم برپا خواهد بود .


نظرات 15 + ارسال نظر
من 1385/08/24 ساعت 20:41

یه ضیافتی هم واسه رفیقان،با وفایان،با مرامان، دوستداران،...برگزار کن

اینو خوب اومدی .. چشم ... حتما
ایشالله اونور پل

نارفیق 1385/08/24 ساعت 21:30

دمت گرم با مرام ... فقط تاریخشو زودتر به اطلاع برسون ... شام جوجه کبابه دیگه نه ؟ ایولله ... ضمنا ما همه جوره پاییم باهات .. زت زیاد

اهه
باریکلا
چشمممم
آره جوجه کلاغه
می دونم خیلی باحالین
دل به دل راهههه داره

نگار 1385/08/24 ساعت 22:20 http://negarnr.blogsky.com

من شدیدن به خودم گرفتم!

چطور؟
اگه وسوسه شام شدی باید بگن شامش خوب نیست
جوجه کلاغه
شما جزو لیستای بعدی هستی
دعوتت می کنم
منتها اونور پل :))

محمد 1385/08/24 ساعت 22:35 http://cma.blogfa.com/

به نام خدا
سلام دوست عزیز
با تشکر از وبلاگ خوبتان
یک سر هم به وبلاگ من بزن

اگر دوست داری هم بیا تبادل لینک کنیم !
من لینک شما را در وبلاگم گذاشتم اگر موافق نبودی یا بودی به من اطلاع بده خوشحال می شم

موفق باشیــــد

ممنون
شما هم دعوتیا ... !

آره؟!

دیگه نه اینطوریا
ولی تقریبا آره

سپید 1385/08/25 ساعت 00:27

ما هم پایه ایم فقط تاریخشو یه نمه زودتر اعلام کنی هماهنگ میکنیم خدمت میرسیم!

راستش با عرض شرمندگی شما دعوت نیستی
ایشالله دوستان هم در مراسمی دیگر دعوت می شوند بعدا ...

م 1385/08/25 ساعت 00:59

معلومه خیلی دلت پره ها
خوب فکر کنم این دعوت نامه ربطی به من پیدا نمیکنه اما نمیشه ورود رو برای عموم آزاد کنی ؟

اگه رسیدم اونور پل صراط همه برو بچ و دوستان دعوت من به یه شام راست راستکی

ورونیکا 1385/08/25 ساعت 02:15

خیلی باحال بود!:)

کجاش ؟ شامش ؟!

آرامش 1385/08/25 ساعت 07:33

کاش واقعا میشد این آدمها دور هم بشینند سر پل صراط و احیاء خاطرات کنند. شاید خودشون خجالت میکشیدند .
کاش میدونستیم چند نفر از این جور آدمها دور و برمون رو گرفتند. و چند نفر پیدا میشن که ما رو جز این آدمها میدونند.
ببینم اگه واقعا یه همچین دعوتی باشه آیا کسی خودش رو با این صفات میشناسه و قبول داره که بخواد بیاد؟؟!!!

اینو که گفتی حرف حقه
ولی هر کسی خودش خوب می دونه چه کارا کرده و جزو کدوم دسته است
بدبدختی اینجاست که بعضی از آدما جزو همه این دسته ها هستند

محمد 1385/08/25 ساعت 11:08 http://israel.blogfa.com

دستت درد نکنه. ما بی مرامیم؟
آره ما بی مرامیم. خوب تو مرام بذار و یه احوالی از ما بپرس.
یا علی

چشم ...
ما منظورمون شما نبودید
ولی چشم
علی یارت

سکوت 1385/08/25 ساعت 13:59 http://arambakhsh.blogsky.com

خدا به دادمون برسه اون موقع

آمین واقعا

ستاره 1385/08/25 ساعت 14:12

صلاح نا رفیقان و نا مر....و دودره بازان و.......پست ف....... مملکت خویش آلبالو داند .ما رو که را نمی دین فقط پیشنهاد میکنم چتر نجات با خودتون ببرید که اگه هولتون دادن پایین پل دستو پاتون نشکنه از من می شنوین اونجا نا مرد بازی در نیارین چون در این جور مواقع عیسی به کیش خود موسی به بندرعباس میشه آلبالو خان......م... فکر نکن اونجا هم محبتشون شامل حال جانب شما می شه ؛ که واسه خودت سور و ساط را انداختی و ما رو دعوت نمی کنی.... نا مرد. باشه ...

پس معلومه لپ کلوم رو نگرفتی
سور و ساطی در کار نیس
بزن بزنه و عده کشیه ..
جای خانوما نیس که

آلبالو جان بهتره یه شب جمعه ساعت هشت شب مورخ همین زودیا یه سور و ساط تو یه رستوران کنار یکی از همین پلهای رودخونه طرقبه خودمون بر پا کنی ما رو هم هر چند جزو مدعوین اصلی نیستیم دعوت کنی تا تمرینی باشه برات برای برگزاری مراسم اصلی که اون دنیا میخوای برگزار کنی..

...
خوبه .. طرح خوبیه
ازون طرح های احمدی نژادیه !

م 1385/08/28 ساعت 00:42

وعده سر خرمن دیگه؟! :)

Yes, thank for the details a million! Have to discover anybody organizing Tea Party. I wants to participate in organizing.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد