سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* دردسرهای مرد بودن


- ببین رفیق , یه مرد باید قوی باشه , باید قرص باشه , سفت باشه , ... ببین , از قدیم گفتن , یه مرد نباید گریه کنه , می فهمی؟ , یه مرد .. نباید گریه کنه
- خب .. باشه ... باشه ...., یه دستمال بده من ,... فقط .. فقط خیلی دلم می خواد یه چیزی رو بدونم ..
- چیرو ؟
- اینکه کدوم احمقی گفته , یه مرد , نباید گریه کنه ؟! .. هان .. کدوم احمقی ؟


نظرات 17 + ارسال نظر
توحید 1385/08/27 ساعت 04:37 http://niid.blogsky.com/

همون احمقی که اونم مثل من و تو دستمال دستش گرفته بود...

جانم ؟!!!

سلام
مهم اینه که گفتن دیگه...
می دونی مردها دلشون خیلی صافه مثله آیینه ای که روش گرد و خاک گرفته...

مرسی ./...
این تعریف خیلی به دلم نشست
اما جریان گرد و خاک از کجا نشات می گیره ؟

دیبا 1385/08/27 ساعت 12:14

شاید بهتر باشه بگیم:‌ مردا نباید همین طور زرت و زرت گریه کنن...

صفت زرت و زرت برای گریه به کار نمیرفت قبلنا !
عجب
پس درستش اینه که مردا نباید زرت و زرت گریه کنن
مرسی !

massy 1385/08/27 ساعت 18:36

manam ba dibaa movafegham
mardi ke hamash minaale o geryeh mikone
kheyli nemishe hessab kard roosh
ke vasat e raaah kam nayare ya ke naborre
albate begzarim ke ravanshenasi sabet karde ke
khanoomaa o dokhtara az mardhaa o pesarhaa taghat o
tahamoleshoon bishtare
harchi bashe mardhaa ham ye joor bachan
faghat zahere bozorgaa ro daran

دو تا جمله اخرت قبول
هیچ بحثی هم در اون نیست
اما من نگفتم مردا دوست دارن مدام گریه کنن
منظورم کلی بود
کلا اشک و گریه برای مردها شده تابو
بغضشونو میکنن توی دلشون
نمی دونی چه دردی داره
حتی توی خلوتشونم خجالت میکشن
زجر میکشن و خم به ابرو نمیارن
مردها رو گفتما
نه اکثریت جوونای امروزی که ابرو برمیدارن و ادا اطوار درمیارن و تا دوست دخترشون میگه بر و دیگه نمی خوامت خودشونو از روی برج باباشون میندازن پایین
منظورم مردها بودنن
عنصری که دیگه نسلش داره منغرض میشه

نگار 1385/08/27 ساعت 18:51 http://negarnr.blogsky.com

خب راس می‌‌گه بابا! مرد نبایس اون جوری مثه تو موقع گریه فین فین کنه بگه دسمال بده... باس قشنگ از ته حلقققق عررررررررررررررررر بزنه؛ همچین که زبون کوچیکش مثه دیاپازون بلرزه. آهااااااااان اینه!

؟!!!!!!!!!
چی بگم من
چه واکنشی نشون بدم
هیجان زده شدم از این کامنت
!!!!!!!!!!!!!
دور از جون

ایول منم موافقم.
میدونستین واسه چی مردا بیشتر از زنا سکته می کنن؟
چون همه ی غصه هاشونو میریزن تو خودشون!
گریه کن دلت سبک شه!
به منم سر بزن.

گریه هامو که کردم احتمال سکته ام کم میشه یا هنوز خطر هست ؟

محیا 1385/08/27 ساعت 19:48

لینکتون کردم.

مرسی از لطفت ...

سپیده 1385/08/27 ساعت 22:06

این حرفا رو خود مردها زدن!
می دونی میخواستن جلو زنها کلاس بذارن!
حالا هم دیگه مجبورن پای حرفشون واستن!

این کجاش کلاسه ؟
حالا که قحطی اشک و بارونه
این نهایت درده
بدبختیه
خفقانه
کجاش کلاسه ؟
نه آخه یه خورده فکر کن .. کلاس میبینی توی این جریان ؟

دیدی خبرم کن ..

اشک رو
یا بارون رو ؟

م 1385/08/28 ساعت 00:48

این حرفا مال قدیماس
گریه و خنده و ....... زن و مرد نداره
باز خوش به حالتون دردسراتونم سوسول بازیه :)

هییی
خیلی چیزا و خیلی حرفا مال قدیماس
اما ...
بگذریم دلم خونه
تازه کجای این دردسر سوسول بازیه ؟
به جان خودم گریه داریم تا گریه
شایدم گریه ای که مد نظرم بوده هیچکسی ندیده
( ضمنا غیبت داشتی َ دو جلسه ؛ سه تا بشه این ترم افتادی؛ نگی نگفتم :))

جواد 1385/09/04 ساعت 19:59

نسرین 1385/09/04 ساعت 20:01

سلام خسته نباشی مثل همیشه عالی بود موفق باشی

مرد؟!؟!همشون،از زمینیا تا سکنان سایر کرات،چکی،چند؟ یافت می نشود،جسته ایم ما....
پیدا کردی،من خریدارم....

You guys have a wonderful website intending the following, KIU!

Very first factor , A large thank you for you to open my eyes.

It really is good to possess the capacity to examine a great high quality article with practical specifics on topics that plenty are interested on. The stage that the information indicated are all first hand on reside experiences even guide a lot more. Proceed performing what you do as we really like readi?-

Thanks! it's helpful to me!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد