سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* چغوک مشهدی ! (( کاری از آلبالو ))


آی چغوک اشی مشی
لب بومب ما نشین
برف میه گوله مشی
بارون میه خیس مشی
مفتی تو حوض نقاشی
گربه میه مخورتت
مو هم که دل ندارم
چوبمو ور مدارم
دنبال گربه مکنم
صورتشو له مکنم
خونت میفته پای مو
گربم مگه میو میو
آقام میه رو ایوون
با چشمای پر از خون
تسمه شه در میاره
دنبال سرم مذاره
هم مو ره ویلون مکنی
هم گربه ر خون  مکنی
آی چغوک اشی مشی
تو ر به جون ننه جون
دیگه رو بومب ما نشین
اینجه هواش گرگ و میشه
همه چیزاش قاراش میشه
برو رو بومب هادی شا
اونجا میشی تو پادشا
هادی که کفتر بازه
دماغ آقاش درازه
بهت مده آب و نون
خواستی بمون , خواستی نمون
نوکرتم خدافظ
انقده نکن عز و جز ...

* ( دانلود ترانه بدون تحریف ؛ حجم ۵۰۰ کیلوبایت )

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام
دوست گرامی وبلاگ من با عنوان شباهنگ منتشر شد.خوشحال خواهم شد که پذیرای نظرات شما باشم.
با عرض ادب

قربان ادبت

دیبا 1385/09/11 ساعت 22:05

با حال بود، مرسی

خوبی از خودتونه

اسمون 1385/09/11 ساعت 22:23

سلام ...همشو باور کن....اما واسه این شعره قشنگت جونم واست بگه که ......یک توپ دارم قلقلیه ..سرخو سفیدوابیه.......میزنم زمین هوا میره....در ضمن عیدت مبارک.....رخصت.

سلام
چیو باور کنم اونوخ؟
شعر تو هم قشنگه !!
عیدتم مبارکه
جواب رخصت چی میشه ؟
آها .. زت زیات

مرمر 1385/09/12 ساعت 05:31 http://bearhome.blogfa.com

خـــــــــــــــــــــــــــدا! :)) چه بانمک مشهدی گفتـــــــــــــــــــــی!

ما مشهدیا کوت نمکیم
کوت = کوه

آرامش 1385/09/12 ساعت 09:39

:-)) خیلی وقت بود لهجم یادم رفته بود. چقدر خوبه آدم زبون مادریش یادش بمونه. حالا دیگه بیشتر احساس نزدیکی میکنم بهتون. از وقتی از مشهد رفتم لهجه مشهدی هم یادم رفته. این روزا هر چی که من و یاد خاطرات بچگی میندازه اشکم و درمیاره. نمیدونم چرا اینقد دل نازک شدم. بازم مرسی آلبالو. مرسی همشهری

نمی دونستم مشهدی هستی
به هر حال این زیان و لهجه هم چیزیه که از ماست که در ماست
یه جورایی یه تیکه از هویتمونه
منم ممنونم همشهری گلم

سپیده 1385/09/12 ساعت 12:21

ایول همشهری
از لهجت خوشما آمد!:)

بهتره بگی
از لهجمان خوشمان آمد
:))

م 1385/09/12 ساعت 14:17

بابا خوش به حالت همشهریات دورتو گرفتن
خداییش خیلی قشنگ بود کلی خوشمان آمد D:

شومام همشهری ما
به شرطی زود یاد بگیری لهجمونو
کلاسشم رایگانه
فقط باید همه چیرو شل و ول بگی
:))

والریا 1385/09/12 ساعت 18:50

منکه نمی دونستم لهجهء مشهدی چه جوریه. ولی این که فوق العاده بود. دانلود ترانه هم شوخیه؟ نه؟ آخه روش که کلیک می کنم چیزی دانلود نمی کنه که..

لهجه مشهدی اند کلاسه به جون خودم
شهردارتون که مشهدیه که
به لهجه اش دقت کنی می فهمی
از کوزه همان میاد برون که توشه
:)

والریا 1385/09/12 ساعت 18:55

نه...نه....باز شد...الان دانلود شد... :)

چطور بود ؟

والریا 1385/09/15 ساعت 20:01

عالی بوود... :)

سکوت 1385/09/17 ساعت 18:35 http://arambakhsh.blogsky.com

سکوت 1385/09/17 ساعت 18:36 http://arambakhsh.blogsky.com

چون بچه مشهدم خووب فهمیدم.۲۰ بود بازم.

من 1385/09/17 ساعت 18:45

سلام همشهری .

Hello there, I should say it is a clever posting. I'll certainly be seeking in on this web site yet again soon.

Extremely regularly I go to this website. It very a great deal is pleasant to me. Thanks the author!

I saw this actually excellent post these days!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد