سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* تئوری لاولیسم


- من تو رو دوست دارم
تو هم منو دوست داری.

نتیجه رمانتیک : بیا عاشق هم بشیم
نتیجه اخلاقی : بیا به بابا مامانامون بگیم
نتیجه بی ناموسی : بیا همو بماچیم
نتیجه شاعرانه : بیا با هم برقصیم
نتیجه هندی : بیا با هم گریه کنیم
نتیجه مازوخیسمی : بیا همدیگه رو بکشیم
نتیجه غربی : بیا همخونه شیم با هم
نتیجه اوا خواهری : وای چه خوب مگه نه ؟
نتیجه شرعی : بیا ازدواج کنیم
نتیجه ریاضی : پس آنگاه کیو
نتیجه علمی : پس بچه مون هم مارو دوست خواهد داشت
نتیجه خرکی : بیا فرار کنیم
نتیجه داروینی : پس ما میمون نیستیم
نتیجه خداشناسی : پس خدا یکیست
نتیجه ایدئولوژیک : پس ما یکی هستیم
نتیجه ایرانی : پس بیا به پای هم پیر بشیم
نتیجه اومانیستی : پس گوربابای بقیه
نتیجه بچه مایه داری : پس بیا بریم بیلیارد
نتیجه اینترنتی : پس بیا همو اد کنیم
نتیجه سرخپوستی : پس بیا خونمونو با هم قاطی کنیم
نتیجه عرفی : امشب چه شبیست .. شب وصال است امشب
نتیجه ادبی : او ایشان را دوست دارد , ما شما را دوست داریم , ...
نتیجه سیاسی : بابات چیکاره است ؟
نتیجه کلی : متاسفم , من اشتباه کردم !

نظرات 19 + ارسال نظر
آرامش 1385/09/13 ساعت 07:57

بعد این همه نتیجه گیری واسه چی اشتباه؟؟؟؟

پیشامده دیگه .. پیش میاد

massy 1385/09/13 ساعت 14:17

ehsaset sarmakhorde jenaabe albalo
chera hamechio pichide mikoni shoma?
doost dashtan ke inhame tafsir o natije nemikhaad

هااا .. این همون چیزی بود که من می خواستم به تو بگم ...

نگار 1385/09/13 ساعت 16:49

:))
شعر پست پیش رو هم خوندم، باید یه چت روم بزنی یه بار همه رو دعوت کنی خودت با لهجه‌ی نمکیت بخونی. جدی خیلی دلنشین بود.

حقیقتش روم نمیشه
:))
همینطوری قبولش کن

خیلی بازمزه بود ..
نتیجه ی شیمیستی : در جدول تناوبی جای تو خالیست هنوز ... عنصر من ! بدون تو خانه خیالیست هنوز ..
شعر خودمه ها ! .. نخندین !

عجب شعر قشنگی گفتیا .. باریکلا .. خوشم اومد ...

نتیجه پزشکیش؟

اینو باید تو می گفتی دکتر .. که نگفتی

سپیده 1385/09/14 ساعت 12:53

فکر کنم تو این زمونه هر جور نتیجه گیری هم که بکنی آخزش به همون نتیجه ی کلی برسی!

افسوس که پاسخم مثبته

م 1385/09/14 ساعت 12:58

اگه نتیجه ای که آخر گرفتی رو اول میگرفتی اینهمه دردسر نداشتی :)
نتیجه سرخپوستیش خیلی جالب بود و نتیجه ایرانیش مارا بسی خنداند :)

من میگم پس بیا دوست داشتنمونو تو دلمون بکشیم حالا تو یه نتیجه اخلاقی براش بگیر!

اگه همون اول آخرشو می دونستیم که آخرش به نتیجه اول نمی رسیدیم که ..
واا .. چی گفتم !

دیبا 1385/09/14 ساعت 14:57

من از اون دسته آدمایی هستم که اشتباهمو خیلی زود می فهمم بنابراین دیگه کار به نتیجه گیریای شرعی و عرفی نمی رسه و ... قضیه می ره تا... اشتباه بعدی!

خوش به حالت ...

ستاره 1385/09/15 ساعت 10:44

معلوم شد که خیلی ساده ای الان دیگه این نتیجه ی کلی رو که شما آخر گرفتی رو خیلیا همون اول می گیرن ولی خوب نتیجه ی کلی رو به هم نمی گن که کار به نتایج دیگه برسه و....(به عبارتی نتایج عشق و حالی)دقت کردی

اون توی پرانتز نوشتنت مارو کشته .. :)
ضمنا چرا همه فکر می کنن این نوشته ها حرف دل خودمه ؟

aghaye albaloo salam man sale 81 weblog ke dashtam miomadam hamishe blogetono mikhundam kheili leat mibordam azneveshtehaton ta ke filter bazi shoro shod dige gom kardam ta in ke dobare emruz didiam che ghad pishraft kardin hanuz ham aliiiiiiii minevisid movafagh bashid

به به .. یکی از خواننده های قدیمی
خیلی خیلی خوش اومدی
صفا آوردی
ممنونم ازت

جانی 1385/09/15 ساعت 18:27

نتیجه ی وبلاگی: بیا با هم وبلاگ مشترک بنویسیم

من پایه ام ...

ورونیکا 1385/09/16 ساعت 00:32

و نتیجه حقوقیش؟!:)

بیا باهم دانشجوی دانشگاه حقوق بشیم :)

هسته 1385/09/17 ساعت 23:36

. وای خدا من
هسته من ...

هسته 1385/09/17 ساعت 23:37

من تو رو دوس دارم! تو هم منو دوس داری؟

آری آری آری آری آررررررررررررریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

... 1385/09/18 ساعت 11:44

نتیجه ی پزشکی : من حامله ام

سلام
.
.
.
نتیجه احمدی نژادیش:
پس بیابچه دار شیم تا شهرمون استان شه... =))

emmmmmmm... agha ejaze mishe ye bar dige tekrar konin

نتیجه دکارتی ~~~~~> پس یحتمل !! ما وجود داریم
نتیجه مارکسی ~~~~~> پس بیا با هم علیه طبقه بورژوا قیام کنیم
نتیجه نگاتیویستی~~~~~~> پس حتمن یکی مون داره دروغ میگه
نتیجه مفتی الازهری ~~~~~> پس دکمه پیرهنتو باز کن تا با هم محرم بشیم !
نتیجه فمینیستی ~~~~~~~> بیا بریم کمپین رو امضا کنیم !
نتیجه آنارشیستی ~~~~~~~> پس نهاد دولت رو با هم حذف میکنیم
نتیجه ایرانی ~~~~~~~> بیا از کارت هوشمند هم استفاده کنیم !
ایضن ~~~~~~~~~~~> بیا بریم صیغه کنیم !!

Hi, thank you so a great deal for these ideas!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد