سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* اینو نداری ؟! عب نداره ؛ اونو که داری !


- من به خال لبت ای یار گرفتار شدم ...
- من که خال ندارم !
- خال نداری ؛ لبه رو که داری  .. !
نظرات 14 + ارسال نظر

خیلی جیگری آلبالووووووووووووو جوووون :)

:)

علی 1385/10/04 ساعت 04:55 http://shhacker.blogsky.com

بابا دمت گرم خیلی باحاااااااالی

چوبکاری می کنی ها ...

م 1385/10/04 ساعت 08:36

پس بهتره بگی
من به لب بی خالت ای یار گرفتار شدم :)

اممم
آره خب
اینجوریشم میشه
:)

بغض مبهم 1385/10/04 ساعت 15:04

................
از نامزدم پرسیدم رونه مرغ واست بذارم یا سینه؟
گفت : سینه باحالتره... رون و سینه با هم آخرشه.
......!!!!!!!؟؟؟؟
اشک تو چشام جمع شد .. ..
خندید . تا حالا اینقدر زشت نخندیده بود...
حالم از هر چی مرده به هم خورد.
ببخشید.


...
می فهمم

مریم.. خط فاصله باران 1385/10/04 ساعت 15:30

و این یعنی قناعت !

آخ گفتی ...

.... چی بگم !
قالب جدید فوق العاده شده !
مرسی

دور دور قالباست دیگه ...

سپیده 1385/10/05 ساعت 00:06

عجب یاری چه زود میزنه تو ذوق طرف! حالا نمیشه به جزییات گیر نده؟!

یاره دیگه
یارهم به هرچی گیر بده قدمش رو چشم

سلام
.
.
.
بالاخره به کدومش گرفتاره یارو؟؟؟

به یار

سلام!
گفتم شاید دوست داشته باشی توی این بازی وبلاگی شرکت کنی، چون از شب یلدا شروع شده اسمشو گذاشتن یلدا بازی. یه سری به وبسایت من بزن اونجاازت رسما دعوت کردم که وارد این بازی بشی.
خوش باشی.

شرکت می کنیم آقا
شامم داره ؟

.......... 1385/10/06 ساعت 03:16

pas be labam gereftar shodi
na khodam o delam
hameye lab haa mesle haman
midoonesti?
hala donbale ye joft labe dige begard
ke betoone dooset dashte bashe

این دیگه خیلی رئال شد
صد دفه گفتم اینا رو من نمی گم
می شنوم تغییر میدم
به من اگه گیر بدین به خدا دیگه نمی نویسم
ای بابا
یه البالوئه و یه آلبالو و دیگر هیچ
ای بابا

......... 1385/10/06 ساعت 18:33

.

.......... 1385/10/06 ساعت 18:34

avalan ke reaal nabood
tanha paasokhi bood be edameye
khat faselehaa
ba'desham nakone shoma az real farar mikonid?
albate be nazar e man har takhayyoli ye
rooz tabdil be real mishe

خب .. اینو خوب اومدی
درسته
ولی کاش واقعا هر سورئالی یه روزی میشد رئالی
چی میشدا

...... 1385/10/06 ساعت 18:45

mage be khatere kasi inja minevisid ke
bekhayd kasio tahdid konid ke
dige neminevisid????
dar zemn age ba nazar haam moshkel darid
khob deletesh konid
inhame harf o hadis nemikhaad ke
sharmande ke mesle baghie ta'rif o tamjid balad nistam
man mesle khodamam

به خاطر کسی نمی نویسم
از هفت دولت عشق آزادم
مرغ باغ ملکودم ! نی ام از عالم بلاگ اسکی
چند روزی بلاگی ساخته ام از مخنم ( مخن : همون مخ به صورت تاکیدی اول شخص مفرد)
ضم نن
من با نظر مشکل ندارم
برداشت ها گردنمو کات می کنه

Incredibly inspiring article, Thank you !?!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد