سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* اورژینال


درگیر شدی به عشق تازه
نیم متر زبونتم درازه
تو عاشق اورژینال میخواستی
نه مثل من عاشق قراضه !

نظرات 21 + ارسال نظر

سلام

جالبه ای کاش رنگ وبلاگ آلبالو به رنگ آلبالو بود

www.naria.blogfa.com

وبلاگ جالب و پرمحتوای پرفسور ناصر پورپیرار

مدخلی براین شناسی بی دروغ
www.naria.blogfa.com

این تبلیغ بود تا تعریف ؟

سلام

زیباست

این راهم ببینید
سلام

جالبه ای کاش رنگ وبلاگ آلبالو به رنگ آلبالو بود

www.naria.blogfa.com

وبلاگ جالب و پرمحتوای پرفسور ناصر پورپیرار

مدخلی براین شناسی بی دروغ
www.naria.blogfa.com

جالبه
یک تبلیغ بود یا تعریف با دو تا اسم
مرسی هنر تبلیغات !

سلام

وبلاگ تون خوبه سری هم به وبلاگ ما بزنید٬ضمنآ این وبلاگ پرمحتوا وجالب را هم ببینید

www.naria.blogfa.com

وبلاگ جالب و پرمحتوای پرفسور ناصر پورپیرار

مدخلی براین شناسی بی دروغ
www.naria.blogfa.com

تا سه نشه بازی نشه نه ؟!
بابا تو دیگه کی هستی !

سلام 1385/10/06 ساعت 08:36

سلام

سلام
.
.
.
رقص دو ماهی قدغن با هم و تنها قدغن!
برای عشق تازه اجازه بی اجازه !

به جا و قشنگ
.
.
.
مرسی

شب قطبی 1385/10/06 ساعت 09:26

سر به ما نمیزنی رفیق قدیمی

قربانت !

شب قطبی 1385/10/06 ساعت 09:27

قبلیو رو اشتباه واست نوشتم ....منذرت!!!!!!!!!!

فهمیدم ولی هیچی نگفتم
می دونستم ما رو به عنوان رفیق قدیمی قبول نداری
:)

[ بدون نام ] 1385/10/06 ساعت 09:53

بد جنس.ساعت سه واسه من لالایی خوندی بخوابم بعد خودت تا پنج بیدار موندی؟ باز که کلک گول سرم مالیدی

چیزه
امم
چی میگن اسمشو
آها
سوء تفاهم شده به نظرم !!!

اسمون 1385/10/06 ساعت 10:48

سلام البالو ابدارو خوشمزه من ...از من دیگه خبر نمیگیری ..اه یادم نبود وبلاگ ندارم.....ها ها ها.....از قدیم ندیما گفتن دود از کنده بلند میشه نه از ..... حالا قراضه جونم باید بهت بگم عشق دیگه واسه هیچکی رنگه قشنگی نداره تو این زمونه.........نمیدونم چرا بارونی شدم..بگذریم ..اصله حالت چطوره ....شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم حرفایی بود تویه قلبم من نگفتم نتونستم ......تقدیم به البالو جونم اینا ...........رخصت.

این ها ها ها ینی چی اونوخت ؟
خنده است به صورت نوشتاری به گمونم نه ؟!
یه جوری تن تن نوشتی حسشو منتقل می کنه
مرسی آسمون
بارونی نباشیا
تا می تونی برفی باش
با رنگین کمون

بله !!!!!!!!!!!!!!

بعععع له

بله !!!!!!!!!!!!!!

جوابشو تو اون یکی کامنت نوشتم
بععععع له

..... 1385/10/06 ساعت 18:37

ashegh original o ghoraaze nadare
ashegh ,tanha ashegh e eshgh e
o digar hich
va tanha ashegh boodanesh mohemme
harkasi be nooe khodesh

قبول قبول ... هرچی تو گفتی قبول !
( با صدای اسی )

مرمر 1385/10/06 ساعت 18:37

اممم...بعضیا تولدشونه :-"

کی ؟ تو ؟ ااااا
مبااااااااارکه

م 1385/10/06 ساعت 19:31

تا منظورت از قراضه بودن عاشق چی باشه!؟

هیچی به خدا
من بی من زورم
( قراضه : ماشین پیکان مدل ۵۹ )
( قراضه : یک چیز قرضی )
( قراضه : تک راری )
( قراضه : شاعر خیال پرداز عاشق پیشه )
( ارژینال : نو ؛ تازه ؛ بکر ؛ ازوناش ؛ هیز ؛ داغ ؛ جوجه فکلی ؛ ادا اطواری )

رسم زمونه همینه آخه!

زمونه ؛ زمونه ؛ از دست تو چکار کنم آخه !!!

سپیده 1385/10/07 ساعت 17:53

یاد خودم افتادم!
یه عاشق قراضه...

خبر مبریه ؟

Hi there might I reference some of the insight here in this blog site if I reference you with a link back again on your site?

Yes! I agree what you say!

Here is an area that might be of help for you!

It's a good stage!

This really is genuinely excellent news. Thank you for sharing it with us!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد