سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* با تو بودن


- می دونی خیلی دوستت دارم , چون با تو خیلی راحتم ,
چون اصلا تو یه چیز دیگه ای ,
فقط با تو می تونم اونطوری که دلم می خواد ( مثل پنگوئنا ) را برم ,
جلوی ویترین اسباب بازی فروشیا یه ساعت وایستم ,
الکی از مغازه ها هله هوله بخرم ,
با دقت به آدما نیگا کنم ,
هر وقت دلم خواست بلند بخندم ,
روی لبه جوب آب یه لنگه ورجه وورجه کنم ,
مثل بچه ها یهو از بین آدما لایی بزنم ,
توی آینه ماشینا موهامو مرتب کنم ,
شب تا صب بیدار بمونم و چیز بخونم و چیز بنویسم ,
گاهی وقتا کارتون نگاه کنم ,
موبایلمو گاهی روزا خاموش کنم ,
با لباس بیرون توی رختخواب بخوابم ,
دندونامو فقط روزی یه بار مسواک کنم ,
موقع خرید اصلا چونه نزنم , 
هر چیزی که خریدم و بعد پشیمون شدم پس ندم ,
به گداها پونصد تومنی بدم ,
به بعضی دخترا الکی لبخند بزنم ,
جوراب سوراخ بپوشم ,
هی ازت دقه به دقه عکس بگیرم ,
گاهی وقتا برم تو غار تنهایی خودم ,
گاهی وقتا هم کارای عجیب غریب بکنم و ...
و تو به هیچ کدوم اینکارا گیر ندی .
خیلی دوستت دارم ,
تو محشری به خدا ...

نظرات 22 + ارسال نظر

سلام
نوشته زیبایی بود...
خوبه آدم یکی رو داشته باشه و باهاش راحت باشه...
ولی پیدا کردنش راحت نیست

... 1385/10/15 ساعت 10:22

خیلی جالب بود
البته تا قبل از سه خط آخر . این عبارت :
و تو به هیچ کدوم اینکارا گیر ندی ...
هیچ سنخیتی با حالو هوای بدنه ی اصلی متن نداره
یه جورایی ذهن رو میبره به اون سمتی که نباید ...
یه دفه میخوره تو مغز خواننده
میتونستید یه دلیل لطیفتر بیارید که مکمل فضای قشنگ خطوط قبلیش باشه

اما در کل خوب بود
mer30
bye

اگه همش لطیف باشه که میشه لطیفه که !
چرب با شیرین خوبه
شوری با ترشی
شیرینی هم با تلخی
نه ؟

من 1385/10/15 ساعت 11:45

آلبالو= نویسنده
نه؟

نه

خیلی محشره!منم دوسش دارم!
حالا نه همین کارا ولی یکی باشه که باهاش راحت باشی خیلی حال میده

همچین گفتی : حالا نه همین کارا
انگار این کارا خیلی ناجوره !
آره ؟

منم با تو راحتم :)

جانم ؟
نکنه من مبل راحتی ام ؟

ورونیکا 1385/10/15 ساعت 21:32

راستی من عاشق pat o matam ...مرسی

عاشق دو نفر که نمیشه بود
یکیشو انتخاب کن دعواشون نشه
:)

سکوت 1385/10/16 ساعت 03:55 http://arambakhsh.blogsky.com

میشه اینو به منم معرفی کنین؟

ااااا
مال خودمه !

ایول ٬ منم یکی از اینا دارم که خیلی دوسش دارم تازه از اینم کامل تره بهم اجازه میده هر وقت هر کار دلم خواست بکنم به جز وقتایی که خودم نخوام...اونم هیچکی نیست بجز خودم ٬
اگه یکی دیگه از اینا پیدا کردی که من نبودم خوشحال میشم بهم معرفیش کنی :)

کنار 1385/10/16 ساعت 10:38 http://www.konaar.blogspot.com

هی ! مگه تو روزی چند بار دندونات رو مسواک می زنی؟!

!
من روزا مسواک نمی زنم
فقط شبا
اونم یه بار
منتها هی تکرار می کنم ( بالا پایین ؛ چپ راست ؛ پایین بالا )
قوررررررر
تف
ببخشید

چقدر قشنگ می نویسین !!!!!!!!!!!!!!! بیشتر پست هاتون رو خوندم. خیلی خوشم اومد

ای وای ...
اینجا شکلک لپ سرخ خیس از عرق نداره ؟!

جدا خدا شانس بده!

حالا اگه هم شانس نداد یه تخم مرغ شانسی بده
آره ؟!

[ بدون نام ] 1385/10/16 ساعت 15:51

به خاطر گیر ندادن به همین‌ها محشره!؟!
پس اونی که منُ تحمل می‌کنه چیه!!
اسم چندتا مرتبه بالاتر از «محشری» چیه؟؟؟

من نگفتم تحمل می کنه و گیر نمیده
تحمل کردن با گیر ندادن فرق می کنه
بالاتر از محشرم پل صراطه
بعدشم جهنمه
شایدم بهشت
خدا آخر و عاقبت همه مونو بخیر کنه
به شما هم صبر بده

نگار 1385/10/16 ساعت 19:59 http://negarnr.blogsky.com

هورا بکشم؟!... هورا؟ نه... نمی‌دانی ... دلم پای بعضی از نوشته‌هایت قنج رفته‌است و ندانسته‌ام که قنج رفتن را چه‌طور بنویسم.
(لطفاً جواب نده!)

[ بدون نام ] 1385/10/17 ساعت 04:18

می‌گم که... اینا همون اعتراف‌هایی بود که قرار بود جمعه ٬ تو آلوچه (!) ایراد بفرمایید؟!؟

مریم 1385/10/23 ساعت 21:50

خیلی وقته بود ازتون چیزی نخونده بودم اما خیلی سال اشنای وبلاگتونم از اون روزهای الیالویی تا الان از روزهای شازده کوچولو تا الان که اون رفته قاطی مرغا شماها موندین کاش اون هجوم لعنتی فیلترها نبود و کاش من هم میتونستم مثل اون باشم
گیررررررررررررررررررررررررررررررر ندم
اون وقت خیلی خوشبخت بودم
خیلی

سما 1385/11/11 ساعت 16:44

خوش به حالت . خوش به حالش.

Extremely regularly I go to this website. It very a great deal is pleasant to me. Thanks the author!

Excellent weblog, many thanks a lot for your awesome posts!

This blog site is great. How did you come up witht he idea?

Curious to determine what all you intellectuals need to say about this?-?-.

This can be a great website write-up and I defer to you what you've said below. I've previously subscribed for a RSS feed in Firefox and are going to be your regular reader. Many thanks for the time in writing the submit.

You've got your point via a great deal far better than I at any time could, thank you!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد