سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* ترفند


- اگه تاریخ تولد یه دوست از خاطرت پرید و روت نشد مستقیم ازش بپرسی ؛
کافیه بی مقدمه ازش سئوال کنی :
" تاریخ تولدت به میلادی چندم میشه ؟ "
اونوقت اونم در فکر فرو میره و  مثلا جواب میده :
" بذار ببینم .... سیزدهم اسفند اون سال ... دقیقا میشه سوم مارس .. "
به همین سادگی ؛ به همین خوشمزگی !
نظرات 23 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1385/10/17 ساعت 03:32

خوشم اومد...
مرسی...
تا حالا به ذهنم نرسیده بود!

فقط خواهشا قضیه رو لوث نکن
( این از کشفیات خودمه )

[ بدون نام ] 1385/10/17 ساعت 03:44

ولی اگه یه کم زرنگ باشه و ذهنتُ بخونه٬ مچتُ می‌گیره و میگه: خودت بگو!

اما اگه علاوه بر تیز بودن٬ مهربونم باشه٬ با یه لبخند٬ که سعی می‌کنه پنهانش کنه جوابتُ میده!!

معمولا مهربونه دیگه
:)

بلفی 1385/10/17 ساعت 08:15

اون روزی که همینو ازم پرسیدی خودم فهمیدم ولی دلم نیومد اذیتت کنم فوری خودم شمسی رو گفتم :-)))

( بسی خجالت )

سکوت 1385/10/17 ساعت 09:50 http://arambakhsh.blogsky.com

این راهنماییت خیلی به درد من خورد.مرسی.D:

خدارو شکر یه نوشته ما به درد کسی خورد

... 1385/10/17 ساعت 10:48

توی جمع دخترا همیشه حداقل یکی پیدا میشه که تاریخ تولد
بقیه رو یاداشت کرده
میتونید با یکی از اون دوستاتون تماس بگیریدو ازش بپرسید
راستی اگه تولد یکی از همین دوستا بود ... ؟

mer30
bye

خب یکی مثل من که با دخترا در ارتباط نیس چی ؟

م 1385/10/17 ساعت 13:54

حالا اومدیم یکی مثل من تاریخ میلادی شو حفظ بود و سریع جواب داد

اونوقت ما هم میریم از روی تقویم تاریخ شمسیشو پیدا می کنیم دیگه
کاری نداره :)

خیلی باحال بود!
ولی من تو این یه زمینه معمولا مشکل ندارم تاریخ تولدا خوب یادم میمونه. از جهت علاقه به طالع بینی واین حرفا!
این ۱۳ اسفند تولد خودت بود نه؟!

ولله سیزده اسفند آره
به کسی نگیا
تولد منه
همون سوم مارسه
:)

م مثل من 1385/10/17 ساعت 15:47

ترفند جالبیه. اقای البالو یه سوال دارم. شما اغلب می گین که چیزایی که می نویسید حتما خودتون نیستید ..حالا این نوشته قبلی (با تو بودن) جز کدوم هست؟ یعنی این شخصیت خودتون هستید یا نه؟

اوخ اوخ اوخ
این ازون سئوالاس که نمی خوام جواب بدم
شرمنده ام به خدا
ولی منو از جواب به این سئوال معاف کن

من که به سیزده اسفند و هفت بهمن خیلی علاقه دارم ...به تاریخ شمسی و قمری و مسیحی و زرتشتی و بودایی و عصر هجری هم می دونم چندم می شه :))!

ای جان
هفت بهمنم نزدیکه و ..
بعله دیگه
..
.
:(

palina 1385/10/18 ساعت 00:35 http://berke.blogsky.com

به خواب هایت
سنجاقکم کن
حتی
اگر به نام کوچک
نمی شناسیم

خیلی قشنگ بود این متن
براوو

................. 1385/10/18 ساعت 03:53

salam va eyde ghadir mobarak
rasti age be jaaye hessab kardane
tarikhe miladi ye dafe bege felan rooze aout 198..
oonvaght chi mishe??
fekr konam oonvaght majboor beshid khodetoon
shamsisho hessab konid
ya aslan age be ghamari javab dad chi ????
lotfan raahkar e jaame eraa e bedid

عید شما هم مبارک
نگفتی چندم اوت
بگو من میگم شمسیشو
قمری هم بگی میگم هم شمسیشو هم میلادیشو هم همه چیشو
خاطرت جمع ...

[ بدون نام ] 1385/10/18 ساعت 04:56 http://if.coo.ir

حالا روز تولد تو به میلادی میشه چی؟!

گفتم که توی متن
چار مارس

آرامش 1385/10/18 ساعت 08:43

من فکر میکنم هیچوقت آدم تاریخ تولد عزیزترینهاشو از یاد نمیبره. اگه تاریخ تولد کسی یاد آدم بره، خب حتما زیادی با هم قاطی نیستین و در این صورت میشه خیلی راحت ازش دوباره پرسید.

توی این جامعه شلوغ آدم تولد خودشم از یادش میره آرامبخش عزیز
اینقده ریلکس گفتی که احساس آرامش کردم یه لحظه

مرمر 1385/10/18 ساعت 11:10

بدجنس:دی
شنیدم یکی به خاندان آلبالویی ها اضافه شده! آره؟؟ آقا مبارکـــــــــــــــــــه! :)

بدجنس !؟
از کی تا حالا ؟
( از ایرانسل پول گرفتما )
آره
من برای هفتم عمو شدم به سلامتی :)
آخ اینقده دوس دارم بهم بگن عموووووجونم

به نام دوست
به قول طرف کاش میشد به جای تقویم روزها را به دیوار زد !
شاید اینجوری هیچ وقت هیچ چیزی رو فراموش نکنیم .

شاد باشی .

آره
اینم یه راهشه به قول شما

خیر ببینی الهی

( چشمک )

سانز 1385/10/18 ساعت 21:55

اگه یادش رفت و سوال هم نکرد و روز تولدتو بدون حتی یه تبریک خشک و خالی تهنایی گذروندی چی؟!!! :(

آخ آخ
اونوقت اسمشو بذار آلبالو خشکه

سمیرا 1385/10/19 ساعت 01:22

عیدت مبارک

:) عید تو هم مبارک

نیلوفرنگی 1385/10/19 ساعت 02:15

ایول!
این ترفند جون می ده واسه آدم هایی مثل من که دچار آلزایمر مزمن می باشند!

تو و آل زای مر مز من ؟
بلا به دور
تو که ماکارونی فرونی داشتی که !

میشکا 1385/10/19 ساعت 02:49

سیزدهم اسفند خودتی که ناقلا ...

( سرفه )
ببخشید چی فرمودین ؟

Funny, I was discussing this thing with my older sister the other day, now I'll have one particular much more argument in my hand when it'll appear to confrontation when once more.

Intimately, the submit is definitely the very best on this precious topic. I concur with your conclusions and will eagerly look forward in your coming updates!

It really is good to possess the capacity to examine a great high quality article with practical specifics on topics that plenty are interested on. The stage that the information indicated are all first hand on reside experiences even guide a lot more. Proceed performing what you do as we really like readi?-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد