سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* نچ نچ نچ


- نچ نچ نچ .. اون گداهه رو ببین طلفکی !
- واااای , آره , کوچولوی بدبخت .. نچ نچ نچ
- نچ نچ نچ .... هیچی از آدمیت نمونده به خدا
- ... آره ... نچ نچ نچ
- اه .. حالم گرفته شد ... سرم درد گرفت ...
- نچ نچ نچ .. آره عزیزم .. منم حس تو رو دارم ..
- قرص استامینوفن کدئین داری همرات ؟
- واسه گداهه می خوای ؟
- نه بابا .. من میگم سرم درد گرفت , دیگه حرف گداهه رو نزن تورو خدا..
- نچ نچ نچ .. آره .. از فردا از این مسیر نمیایم عزیزم ..
- آخ سرم ... بریم خونه
- ای وای بمیرم برات ... گور بابا گداهه ... کی گف نیگاش کنی ؟
- مرده شورشونو ببرن نکبتا رو ... اه .. اشتهامم کور شد .
- خدامرگ منو بده الهی ... شیطونه میگه برم بزنم زیر گوشش تخم جنو ..
- بمیرن الهی همه شون .. معدم داره میسوزه .. آخ
- نچ نچ نچ ... گند بزنه به همه شون , زنگ میزنم 110 همه شونو بندازه زندون
- ولش کن دیگه گفتم حرفشو نزن ... تاکسی بگیر بریم خونه ... اَه
- نه خونه نمیریم .. میریم خرید ... خرید حالتو خوب می کنه ..
- ... اون سرویس طلا رو می خری واسم ؟ .. آخ سرم
- ..... خب .. معلومه .. من واسه خوب شدن حالت هر کاری می کنم
- دوستت دارم ..
- آی لاو یو سو ماچ
- قربونت بشم مهربونم
- ای جونم .. ببین لپات باز گل انداخ ..
- آخه بس که تو ماهی
- قربونت بشم الهی
- آخ اگه تو رو نداشتم .. نچ نچ نچ
- نچ نچ نچ .. نگو تورو خدا
- ناهارم بریم رستوران چینی ؟
- آآآآره گلم ... هر چی تو بگی
- ( لبخند )
- ( لبخند )



پی نوشت :
- نچ نچ نچ ...

نظرات 39 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1385/10/21 ساعت 06:39

جوابا رو داغ٬ داغ ٬ خوندن مزه داشت!!!

(جواباتون به کامنت‌های پست قبل رو می‌گم!)

خب به قول قدیمیا
بعضیا داغشو دوس دارن :)

آرامش 1385/10/21 ساعت 09:25

یعنی اینطور آدما واقعا پیدا میشن؟ اولش اونطوری؟ آخرش اون جوری!!!
جالب بود.

آره دیگه
زندگی همین چیزاش جالبه
!

راشنو 1385/10/21 ساعت 10:57 http://rasno.persianblog.com

وای فکر کن همچین زوجی هم پیدا بشه!

پیدا بشه ؟!!
پیدا شده .... کجای کاری
تازه کم پیدا هم هستی ..

..................... 1385/10/21 ساعت 15:17

mishe beporsam chera hamishe
too neveshtehaaton pesara khoob o khoshghalb
mishan va dokhtara bimarefat o 2rang ???
injooriaa ham nist
ta boode akse chizi ke goftid sadegh boode
vali engaar shoma ziaadi be pesar jamaat
khoshbinid
good luck

منم میشه بپرسم شما چرا همش جنبه های منفی رو میگیری .. بابا به خدا من اصلا نظری روی این موضوع که مرد خوبه زن بده .. پسر خوبه دختر بده ندارم و نداشتم .. همینطوری یه جوری پیش میاد دیگه .. من شرمنده ام ... زین بعد همه سوپر استارهای نوشته های من خانوما میشن .. خوبه ؟ :)))

چه آدمایی .. نچ .. نچ .. نچ !!

نچ نچتو گرفتم .. ولی کدوم آدما منظورت بود ؟
من که آدمی ندیدم توی این متن ... !

... 1385/10/21 ساعت 17:05

واقعا که تو این دوره زمونه
آدم اینقد انسان کم پیدا میشه ...!!!!!!
مگه نه ؟

mer30 bye

آره :)

ورونیکا 1385/10/21 ساعت 22:52

خب دیگه آدما که همه یه جور نیستن !

آدما همه یه جورن .. فقط بعضیاشون ناجورن ... :)

نچ نچ نچ

شوما هم ؟!

. 1385/10/22 ساعت 01:17

شرمنده. اصلا این متن رو نپسندیدم. به نظرم سرسری و بدون تامل کافی نوشتی. در ضمن ... اسم من بود. چه دزد بازاریه اینجا. حالا دیگه با . پیغام میذارم.

سرسرکی نوشتم تازه
خوبه که رک نظر میدی خوشم میاد
حالا چه با سه نقطه چه یه نقطه
قدمت روی چشم

بابا ما آدما آخرشیم!
خوب هممون فیلم انسانیت میایم ولی به جاش که برسه...

آآآآآ خرشیم دیگه
بلانسبت

ورونیکا 1385/10/22 ساعت 02:57

به نظر من که یه واقعیت محض به زبون ساده و روون و همه فهم بود !

توی همین مایه ها ... :)

اگه میدونستند که گدایی چه شغل شریفیه هیج وقت نمیگفتند نچ نچ نچ !! والا به جان خودم .

آره ؟؟!!

والریا 1385/10/22 ساعت 22:11

هر بار که می خونم این نوشته رو٬هر چی به چند خط آخر نوشته نزدیک تر می شم احساسم برای له کردن زن و مرده بیشتر تقویت میشه!

میگم چند وقتی حسابی اکشن شدیا :))))
می کشی له می کنی .. جریان چیه ؟

نچ نچ نچ.....
من بچه حرف گوش کنی هستم
همدردی می کنییییییییییییم!!!!

همین همدردی آدمی واری منو کشته ...

م 1385/10/24 ساعت 08:41

به این میگن سیاست!

و لعنت بر سیاست ....

آرامش 1385/10/24 ساعت 09:59

من هنوز جواب ایمیلم رو دریافت نکردم. والله من زیاد واسه مصاحبه اینوراونر رفتم، اما اینقد دیر جواب نگرفتم هیچوقت

والله به خدا من ایمیل می میلی دریافت نکردم وگرنه منو و انتظار؟
ایمیل من albalo@gmail.com
هر روزم چک می کنم
هر سئوالی هم بود در خدمتم
میگی نه .. امتحانش مجانیه :)

سکوت 1385/10/24 ساعت 10:09 http://arambakhsh.blogsky.com

به جوون خودم خانوما اینقدر هم زود به عر عر تبدیل نمی شن.
یه تجدید نظری روشون داشته باش.

من جسارت نکردم
پسرا شیرن مثل شمشیرن
دخترا ماهن مثل آفتابن ...
خوبه ؟

م ن ت ق د 1385/10/24 ساعت 21:06

اااااااااااااااااااااااااااااااا
(این جیغ بود)
آخه کجاییییییییییییییییییییییییییییییی ؟

هیسسسسسس
اومدم بابا
:)

[ بدون نام ] 1385/10/25 ساعت 07:15

جناب منتقد٬ خودتون رو اذیت نکنید٬ هستن... در رو باز نمی‌کنن!!!

متهمم نکن دیگه
مهمون حبیب خداست
هم شما هم ایشون .. خوش اومدید

شهرام 1385/10/25 ساعت 10:54

ـــ نچ نچ نچ این اقاهه رو ببین طفلکی مطلباش ته کشیده !!!

ــ اره البالوی بیچاره !!!....طفلی !!

ــ حالم گرفته شد براش ...اخ سرم !

ــ چی شد عزیزم ...الهی بمیرم برات ....

ــ اخخ.....این مطلب تکراری حالمو به هم زده دیگه ...اخ سرم!

ــ الهی مربا بشی البالو ...الهی بزارنت تو افتاب ....الهی شربتت کنن...دیدی چیکار کردی ؟...

ــ اخخخخخخخخخخخ.....

دمت گرم

م ن ت ق د 1385/10/25 ساعت 11:17

میشه لطفا صفحه ی گالری عکساتون رو
همینجا لینک کنید ؟
(برای افراد علاقمند فاقد IQ
مثل من ... )
PROFILE نه
خود گالری
لطفا

MER30
‌‌‌BYE

من؟!
گالری عکس ؟!!
من که بی خبرم
اونایی هم که خودشون آی کیوشون بالاست هرچیو بخوان خودشون پیدا می کنن مگه نه ؟

[ بدون نام ] 1385/10/25 ساعت 15:39

کجایی ؟؟؟؟؟؟
دلمون گرفتتتتتتتتتتتتتتت

مگه من دل وا کنم ؟
:))
سلام
اومدم
در حیاط دلتونو وا کنید لطفا

ورونیکا 1385/10/25 ساعت 20:19

تو را خدا خسته نباش دیگه !
مگه نگفتی خسته نمی شی هیچ وقت ؟!‌

گفتم خسته نمیشم ..
اما نگفتم هیچ وقت
جیر نده ... :)

شهرام 1385/10/26 ساعت 10:43

اقا دنیا بی البالو صفا نداره ........خودت میای یا بیایم بیاریمت ...

آخ گفتیا
یکی پیدا نمیشه مارو بیاره ...
آی ایها الناااااس

اگه زمستونا فصل آلبالو نیست ولی آلبالو گلخانه ای و حتی یخ زده اش هم قبوله ها....
کجا گم شدی بگو بیام پیدات کنم

من اینجام :)

شهرام 1385/10/27 ساعت 12:37 http://werwer.blogsky.com

اقا یه پیشنهاد :

میگم به جایه سنجاق قفلی اسم اینجارو بذار :

از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر !!؟

بهتر نیست ترو خدا ؟...

شهرام خان حسابی داری حال میدی به این سنجاق دونی با صفا ..
اصلن هرچی تو بگی
می خوای اسمشو بذارم خونه آق شهرام با مرام ؟
لب تر کن

م به شهرام 1385/10/27 ساعت 15:34

خروس به این زبون درازی نوبره والا ;)

والا به خدا :۹

مینا 1385/10/27 ساعت 21:02 http://mina123.blogsky.com

منم نچ نچ!
پ.ن. اون مطلب ۲۴ آذر خیلی بامزه و جالب بود:)

شما هم بامزه ای :)

ورونیکا 1385/10/29 ساعت 01:17

این سکوت دلمو می گیرونه :(

کجاش ساکته .. اینقدهه زیمبل و زیمبو داره این وبلاگ که سکوتی نمونده براش ..

[ بدون نام ] 1385/10/30 ساعت 19:42

سلام آلبالوی خوبم.
دلم برات تنگ شده.
فکر نکن نامهربون شدم. نه. درسته برات ننوشتم ولی همیشه نوشته هاتو خواندم و مثل همیشه لذت بردم.
آلبالو می ترسم جنگ بشه.... دعا کن نشه باشه؟ پیش امام رضا رفتی حتما دعا کن . اصلا دوست ندارم ... فکرشو بکن خیلی بد میشه... آلبالو ...
بازم دلم یه دنیا گرفته .

سلام
تو هیچوقت نامهربون نمیشی ..
منم یه خوابایی دیدم ... در مورد جنگ ... اونم چند بار ... ولی همیشه دعا می کنم جنگی در کار نباشه .. هیچ جای دنیا ... تو هم دعا کن ... به خدا هیچی بدتر از جنگ نیست ...
دلتم باز کن .. دلم گرفته ینی چی ؟ :))

Incredibly cool! I assistance your view!

Your point is valueble for me. Thanks!

Very first factor , A large thank you for you to open my eyes.

Very good brief and this post helped me alot. Say thank you I searching for your facts.

Very first factor , A large thank you for you to open my eyes.

Thanks! it's helpful to me!

I found your blog site on google and check several of the early posts. Continue to keep up the good work. I just added up your RSS feed to my MSN News Reader. Looking forward to reading through far more from you later on!

Incredibly cool! I assistance your view!

Me and my friend were arguing about an problem similar to this! Now I realize that I had been correct. lol! Thank you for that information you article.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد