سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* تیکه تیکه

- کجایی تو ؟
- خودم یه جا ؛ دلم یه جا ؛ حواسم یه جا ؛ دلبرم یه جا ...

( خدا هیچکسو به همچین دردی ندچاره )
نظرات 24 + ارسال نظر
سحر 1385/11/22 ساعت 05:19 http://3ventriangle.blogfa.com

تا وقتی دوریم همین حال و داریم
وقتی می رسیم پیششون به آرامش می رسیم
کاش همه عاشقا به عشقشون برسن...
مشکل اینجاس که گاهی دوتا عاشق با یه معشوق وجود داره
اون و چی کار میشه کرد

..
اره
مشکل که یکی دو تا نیس که
...
همش مشکله

سلام
راز بودن اینه که همه چیز یه جا ...ما هم یه جا...
شاید باید تلاش کرد..

سلام
اگه با تلاش حل میشد
الان همه چی حل بود

کویر 1385/11/22 ساعت 09:29

بازم اگه آدم بدونه خودش کجاست ... دلش کجاست ... حواسش کجاست و دلبرش کی هست و کجا هست جای امیدواریه ... داد و بیداد از اونایی که نمیدونن که دلش چی میخواد ..

مشکل همینه که نمیدونه کجاس

مرمر 1385/11/22 ساعت 11:04

یه سره بگو جا به جا ام!:دی
*******
راست می گیا! من اون اناس رو ندیده بودم=))

;))

ایدا 1385/11/22 ساعت 13:41

ama khoda mano be ye hamchin dardi docharide.vase ahang ham mammnon ke gofti amma nemido0nam az kojaye webloget bayad dl konam.chon nemido0nam linkesh kojast,shayad man nemibinamesh!

برات می فرستم
و امیدوارم تو هم زود به همه خواسته هات برسی

چه جا به جا! منم یه جا :)!

آسی پاسی دراکوتا جا به جا
آره ؟؟!!

. 1385/11/23 ساعت 00:15

دلبرت هر جا باشه دلت و حواستم باید همونجا باشه. نباید؟!

آره .. اینطور گفتن
اما ..
خبر نداری تو
چی بگم برات

شب قطبی 1385/11/23 ساعت 12:17

آی گفتی ...
من که نه اما دلبرم به این مرض مبتلا شده :)

بازم خوبه که از حال دلش باخبری ..

شهرام 1385/11/23 ساعت 13:51

تو جمع تفریقی !!

نگرفتمش ...

سلام
همه به همین درد دوچارن ای خدا کمکمون کن.................
می شه یک شب بخوابی صبح پا شدی بینی همه چیز درسته غمی نداره
کاش

بگو ایشاللله

عطیه مهربون 1385/11/24 ساعت 09:47

من کوشم پس ؟

پ.ن : لینکمم نیست :(

واا
خدا مرگم
چطو شده ایطو شده
الان درستش م کنم ..

ستاره 1385/11/24 ساعت 13:05

توی این درد که خیلیا بهش دچارن
واج آرایی ج و ا داریم
اغراق (خالی بندی)هم وجود داره
...
خوب میشی....
ولی بهتره که همشو جمع کنی یه جا چون ممکنه هر تیکت و یکی برداره ...

حراجش کردم دیگه
هرکی برداشت مفت چنگش
آره ولله

م 1385/11/24 ساعت 13:14

من اینجا تو کجا؟

تو کجا .. من کجا ..

آخیییی...تفلی البالو....کامی جووون...نازی ...گل پیازی میای بریم به بازی ؟...الا کلنک و تاب بازی ؟...تا یه وقت دلتو نبازی؟ ...نازی نازی...این درد بی درمون فقط یه ل ... یه لب ....یه لب ...یه لبو علاجشه!!!

لب .. لب .. لبو بده بیاد ! منظورم لبوئه ها
نه لب داش سینا
لبو
ازون قرمزا
نه
ازاون قرمزا نه
ازون چغندر پخته ها
اره
این راه حل خوبیه

پسرک تنها 1385/11/24 ساعت 13:57

این خیلی ستم بود

کدوم تیکه اش ؟

م ن ت ق د 1385/11/24 ساعت 22:02

دلم برات تنگ شده بود
تو هم دل قشنگی داری هااااااااااا
دعا میکنم عزیزم
برای تو
و برای اون عزیزی که یادش همیشه باهاته
دعا میکنم که یه روزی بیادو برای همیشه چشماشو آینه ی چشمای شوخ و مهربونت کنه
تو هم برای دل من دعا کن
برای دل منو اون

موفق باشی داداشم

منم دلم برات تنگ شده بود
کجایی کم پیدا ؟
ممنونم از دعاهای خوبت
خیلی هم دعا کن
هم منو
هم همه رو
ممنونم از مهربونیت
منم برات دعا می کنم مهربون:)

هییییییی آی گفتین ها....

حرف دل همه اس انگاری !

سارا 1385/11/25 ساعت 10:47 http://alooche.irxblog.com

الهییییییییییییییییییییییییی

به به .. یه آلوچه دیگه
اما چرا لینک باز نشد ؟

این دروی دلبره که باعث میشه هوش وحواس از کله آدم بپره دلبر که بیاد همش میزون میشه!

اصل کار همینه

اوووووووووف نگو!
بد دردیه بلاتکلیفی!
تجربه داره اینو می گه!
پ.ن: من اینقده اینجارو دومس دارم؟! نیدونم چرا!

به به
نیلو
ولنتاینت مبارک
کجایی که اینقده کمی ؟ :)

[ بدون نام ] 1385/12/02 ساعت 10:27

خودم اینجا بودم ، دلم ، حواسم پیش تو بود تویی که دلبرم بودی . بدی کردی و بدی ازت زیاد دیدم ... دلم پر کشید و رفت پیش یه عشق قدیمی ،‌عشقی که نمی دونم کجاست و چیکار می کنه ... شدم اینطور که خودم یه جا ، دلم یه جا ،‌حواسم یه جا ، دلبرم یه جا ...
راستی یه چیزی ...خودت کردی و خواستی
یه چیز دیگه ...ببخشید که اگه اینو خیانت می دونی .

How's it going? I enjoyed reading through this publish. My husband and I have been researching for this kind of article with the longest time and We know that your details about the issue at hand is spot on. I'll be certain to introduce this posting to my neice. Can you tell me how to acquire your new RSS feed? Continue to keep on blogging!

I found your blog site on google and check several of the early posts. Continue to keep up the good work. I just added up your RSS feed to my MSN News Reader. Looking forward to reading through far more from you later on!

That is definately one of the best blogs I've sen in ages online. Maintain up the excellent posts.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد