سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* دعا

" الهی پیرشی جوون " دعاس یا نفرین ننه جون ؟
من میخوام بچه بمونم ... اینقد این وردو نخون
نمی خوام قاطی این آدم بزرگا گم بشم
واسه من دعا بکن : " بچه بمونی بچه جون ... "

نظرات 21 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1385/12/02 ساعت 09:18

تو این دنیای سیاه اگه بچه بمونی فقط ضربه می خوری . اگه بچه بمونی به خاطر قلبت پاکت با دیدن نابرابریها و پلیدیها زود اشکت در می آد . اگه بچه بمونی بهت میگن دیوونه . بهت میگن تو به درد هیچی نمی خوری . اگه بچه بمونی مثل من می شی که مجبور شدم یهو بزرگ شم و پر از نفرت از کسایی که بدیها شونو به خاطر بچگی نادیده گرفته بودم ولی حالا ...
الهی پیر شی ... الهی تو دنیای بچه ها و بچگی نمونی .

...
تو هم
راست می گی
:(

م 1385/12/02 ساعت 10:28

ایشالا جوان بمونی. قوی و شاداب و پر انرژی...

وای چه دعای انرژیکی
مرررررررررررررررسی
تو هم همینطور

دژاوو 1385/12/02 ساعت 12:45 http://dejavuu.blogsky.com

هرجور صلاحه خودته ننه جون

ای قربونت ..
:-*

ایدا 1385/12/02 ساعت 13:11

الهی پیر شی اما به همه ی اون چیزهایی که میخواستی برسی بعد پیر شی الهی بچه نمونی اخه بچه ها خیلی دل میشکنن بدون اینکه بفهمن خیلی قول ها میدن بدون اینکه عمل کنن عالم بچگی عالم بی خبری هست الهی پیر شی اما قولهات یادت باشه اما تو بی خبری دل نشکنی
شاد باشی

منم ینی توی بچه گی قولایی دادم که عمل نکردم ؟
آره ؟
وااای
من منظورم اینجوری نبود
یه چیز دیگه ..
یه چیز دیگه منظورم بود

ایشالا تا آخر عمر بچه دل بمونی! به همون پاکی...
منم میترسم از بزرگ شدن...

ممنونم مهربون
تو هم نترس

شهرام 1385/12/02 ساعت 17:08 http://werwer.blogsky.com

دعایی خوبه که مستجاب شه ...
اونی که میگه پیرشی یعنی جوونمرگ نشی ...ناکام از دنیا نری....به سن پیری برسی !!!
ادمم خوب نیست هیکلش بزرگ شه و خودش بچه بمونه ....ادم خوبه بزرگ شه اما بچگی رو و بچه ها رو دوست داشته باشه ...

خب شما که اینا رو گفتی دس آخر یه دعا هم می کردی واس ما
میگن دعای بچه ها ردخور نداره استجابتش
:)

ورونیکا 1385/12/02 ساعت 23:07

این دعا رو دوس ندارم اصلا

منم همینو گفتم
پیرشی

عطیه مهربون 1385/12/03 ساعت 03:58

بچه بمونی بچه جون!

حالا بوشم کن عمو جون !

مرسی مهربون
بوس بوس
هبارتا

سینا 1385/12/03 ساعت 11:06 http://nabz.blogsky.com/

پیری و پایان عمر ه م زیبایی و لذت خودشو داره...

حتما همینطوره
اما بچه گی و جوونی یه چیز دیگه اس
مگه نه ؟

سینا 1385/12/03 ساعت 11:08 http://nabz.blogsky.com/

یعنی مرگ و پیری آخرین مرحله رشد و تعالی ادمه..

نه
من اینو نگفتم
شاید شروعشم باشه
چمدونم ولله

دیگر علاقه ای به وبلاگ نویسی نداشته و ندارم ...اما ..ابزاری خوبی است برای انباشتن درونیات خواه تیره و خواه روشن آدمی بی ثبات! تا با آاسایش در ابعا د دیگر زندگی به سعادت و ارامش و سکو ن برسد... نوشتن و...بودن!
کامی جون ..همشهری گلم خوشحال میشم به خونه جدیدم سری بزی چون به همراهیت شدیدا نیازمندم...

هر کجا هستی شاد باشی و قوی دوست خوب من
چشم
به روی چشم

اسمون 1385/12/03 ساعت 11:25

منم دوست ندارم بزرگ شم حالا هم با این قدو قوارم بازم زیاد بچگی میکنم....اما اصله همه این حرفا دله جوون داشتنه اونم حتما نصیبه منو ماو اونا میشه عزیز دلم واست خیلی تنگ شده بود بابای ...........رخصت

کم پیدایی اسمون ؟
نکنه برفی شده یا بارونی
دل منم برات تنگ شده بود
بابای
عزت زیاد

ستاره 1385/12/03 ساعت 13:27

گر چه با این کارای بچگونم با پیری فرسنگها فاصله دارم ولی خیلی می ترسم...
این ننه جونا همین دعاهارومی کنن که همه دم جوونی پیر شدن دیگه
این دعا هاشون بیشتر جنبه ی انتقام داره چون خودشون پیر شدن می خوان مام پیرشیم شایدم منظورشون اینه که جوون مرگ نشیم چه میدونم ...
بهشون بگو ستاره گفت از این به بد بگن الهی جوونتر شی جوون این بهتر ه که نیست؟؟

خیلی بهتره
این خیلی بهتره
اما کوگوش شنوا
بذار اونا دعای خودشونو بکنن
ما هم آرزوهای خودمونو ..
بهتر نیس؟

ندا 1385/12/03 ساعت 23:52

آی که چقدر از بچگیهام دور شدم .دلم واسه تنها عروسک بچگیام تنگه.واسه صندلیه ارج آهنیم که روش مینشستم و آواز میخوندم دور از همه این بزرگیها که الان منو در برگرفته.چه دنیا قشنگی بود ...آخ

می تونیم برگردیما ..
کاری نداره
فقط
حیف که
..
بزرگ شدیم دیگه
دیگه نمتونیم جایی قایم شیم

ندا 1385/12/04 ساعت 00:02

راستی یادم رفت واست دعا کنم .دعا میکنم به همه آرزوهای قشنگت برسی و کوچولو بمونی و پاک .آمین(من هر نیمه شب واسه همه اونهایی که میشناسمشون و نمیشناسم دعا میکنم از ته دلم .گاهی خودمو یادم میره. )

این خیلی مهمه
برای من و همه
ممونم ازت
به خاطر دل مهربونت

هستی 1385/12/04 ساعت 17:46

اره والا .کاش ادم هیچ وقت بزرگ نمیشد.ادم فرشته ایست که با بلند شدن پاهاش بالهاش کوچیک میشه.

زیبا
تعبیر زیباییه

هستی 1385/12/04 ساعت 17:47

پس هوای بالهاتونو داشته باشید.

حتما
حتما
خیلی خوب گفتی
ممنون

به نام دوست
سلام .
من به احترام انسانیت یک دقیقه طولانی سکوت میکنم !!

این یک خداحافظی است !!

دعام کن

خدا پشت و پناهت
پشت سرت یک کاسه اب میریزم
می دونم که برمیگردی
مگه نه ؟

آره ..
آدم فنقلی بمونه خوبه ..
آدم تو فنقلیت نمی دونه مرگ چیه ..
عشق چیه ..
غمِ از عشق چیه ...
نفرت چیه درد چیه و زهر مار چیه!
و کلا چی چیه!
پیری هم عالم بدی نیست ..
ته خط همیشه جای آرومیه ..
اما نه اونقدر که دایناسور شی !
پ.ن: دلم بد تنگولیده!بد ها ... (بدون شرح)

..
...
............
...
..
( بدون شرخ )

masoud 1385/12/05 ساعت 23:52

وایسا دنیا .....!
وایسا دنیا....!
....

هاااای
امون امون
با تو دنیا
آیییییییییییییی دنیا

عطیه مهربون 1385/12/06 ساعت 02:05

بوسام کجا رفت عمو جون ؟

جاش محفوظه عمو جونم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد