سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* تعلیم و تربیت

- دخترم
- ها
- ها نه .. بگو بله بابا جون
- بله بابا جون ؟
- هااااا , ای درسته

نظرات 10 + ارسال نظر
شهرام 1385/12/06 ساعت 09:45

هااااااااا ؛ ای درسته !!

ایول

اسمون 1385/12/06 ساعت 12:01

ها.....ایی یه.......................نه برفی نه بارونی............ابیه ابیییییییییییییییییییییییییییییی.....رخصت.

آبی باشی همیشه
آبی رنگ عشقه
:)
عزت

طفلی دختر!

حالا دختر نه پسر
تو هم بدجور فیمینیست شدیا !

ها...............................!

ها نه
بع له

درسته دیگه

مگه من چیزی گفتم ؟

خوب دیگه باباهه چون دیده باباش بهش یاد نداده به فکر تعلیم و تربیت بچه اش افتاده!

این یه نتیجه گیریه خیلی خیلی منطقیه :)

سارا 1385/12/07 ساعت 01:23 http://alooche.irxblog.com

آآآآآ قربون ای دختر گلم بشم

این دیگه آخر ابراز احساسات بودا
:)

مهسا 1385/12/07 ساعت 10:47

یه پسره یه روز می ره پیش باباش از باباش می پرسه
بابا اینکه می گن در-مر یا دیوار-میوار یا بچه -مچه و ... یعنی چی؟
باباش میگه :
عزیزم هیچ معنی نداره . این حرفا ماله لات ماتاس
"نمی دونم چرا یاد این جک اوفتادم"

روایت به جایی بود
اینم که من گفتم توی همین مایه هاست
:)

آرامش 1385/12/07 ساعت 13:42

سلام. چیزایی که میخوام اینجا بنویسم اصلا ربطی به پست شما نداره. امروز دلم خیلی گرفته. احساس میکنم دورم پر شده از آدمای دورو. خیلی سخته که خودت آدم رک و صادقی باشی، اونوقت یه عده اینقدر بیرحمانه دورو باشند. مخصوصا اگه آدم حساسی مث من باشی که دلت خیلی راحت بشکنه. بد جور حالم گرفته است. بهترین دوستم مسافرته و هیچ کی نیست باهاش حرف بزنم. فکر کردم اینجا حداقل یه نفر حرفامو میخونه و منم یه کم سبک میشم.

خوب کاری کردی اینجا نوشتی
در خیلی از حالات شبیه همیم
بهشون فکر نکن
یه چای داغ بخور و یه نفس عمیق بکش

تعلیم و تربیت طوطی وار!
من هر چی می گم تو هم همون رو بگو بابا جون !!!

:)
باشه مامان جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد