سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* زندگی مشترک

- میای باهم برقصیم ؟
- من رقص بلد نیستم .
- خب من یادت میدم .
- تا اونجایی که می دونم تو هم بلد نیستی .
- خب چه بهتر ؛ با هم یاد میگیریم .
نظرات 22 + ارسال نظر
ندا 1385/12/08 ساعت 08:21

دلم میخواد اگه اینقد پر تفاهم و یکرنگیه شروع کنم .دلم میخواد هر چیو که بلد نیستم خودش با عشق بهم یاد بده .تمام چیزهای خوب .از رقص گرفته تا زندگی .یعنی میشه پر فهمیدن باشه؟؟؟؟دلم میخواد

کاشکی میشد

پریسان 1385/12/08 ساعت 08:53

زندگی یه رقصه ببین با کی می رقصی مواضب باش شریکت زمین نندازت! روز خوش!

اینو خوب گفتی
ولی
اگه شریکم انداختم
منم میندازمش
!

آرامش 1385/12/08 ساعت 09:48

این خیلی خوبه! اما به شرط اینکه اگه حتی یکی از دو نفر استعداد لازم واسه رقصیدن رو نداشت، اون یکی خسته نشه، هوس یه رقاصه به تمام معنا نکنه، و بعد یه مدت خودش رو برتر ندونه!

خب
این یه برداشت منطقیه از یه موضوع رمانتیک

والریا 1385/12/08 ساعت 10:10

:))
دیوونه...

دلا دییووونه شو
دیوونگی هم عالمی داره
:))

یه نگاهه داغ و لبریز از عشق ( پایان بخش این سکانس)

مثل فیلم هندی
مگه نه ؟

سکوت 1385/12/08 ساعت 17:22 http://arambakhsh.blogsky.com

خب منم بلد نیستم برقصم ):
کی به من یاد میده؟

با اجازه بزرگترا
من !

شهرام 1385/12/08 ساعت 19:55 http://werwer.blogsky.com

من فک میکنم چون جفتشون ناشی هستن ...از رقص های پر تحرک پرهیز کنن ...یه دانس ملایم و مطبوع بهتره برای شروع ...

یه رقص تانگوی ملایم
چطوره ؟

از همین جا شروع میشه ؛ بعد هم میگی: خوبه با هم بزرگ شدن....بعدشم پوستت در میاد...تا همه چیزو یاد بگیری.

کاش میشد

وای چه زندگی مشترک عشقولانه ای!
آره این خوشگلتره که همه چیز رو با هم یاد بگیری از صفر. به شرطی که هیچ کدوم نبریم. با هم باشی پایه تا آخرش.

اره
رویای قشنگیه

سینا 1385/12/08 ساعت 23:24 http://nabz.blogsky.com

آهنگ ستارگذاشتی؟ شازده خانوم ؟ ماکه مذکریم چی؟ فقط اناثو را میدی اینجا؟
این مطلب خیلی یخ بود!

همه شو قبول دارم
حق باتوست

سارا 1385/12/08 ساعت 23:27 http://alooche.irxblog.com

از دوستی شنیدم زندگی همچون مهمانی بزرگیست که به اون دعوت شدیم درسته جشن اونطوری نیست که ما میخوایم اما حالا که دعوت شدیم بهتره زیبا برقصیم

ربط داشت آیا ؟‌!

ربط داشت
ممنونم
به وبلاگتم سر زدم

. 1385/12/08 ساعت 23:56

شرمنده؛ ولی یه جورایی آب بستی تو وبلاگ؟؟؟ چند تا نوشته جدیدت حتی واسه پیغام گذاشتن غلغلکم نداد.

قلقلک درست تره به گمونم
ضمنا اینروزا که به همه چی آب میبندن مگه من چی از بقیه ام کمتره ؟

ندا 1385/12/10 ساعت 01:16

عاشق والسم .کاش بشه برقصم. یعنی بهم یاد بده و آروم تا آخرش بریم......

فوق العاده است .. موافقم ...

میشه منم بیام یاد بگیرم ثواب دارها...
آخه من با این وضعیت شب عروسیم چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Thank you for your well-thought content. I'm really at perform proper now! So I ought to go off with no reading through all I'd like. But, I place your web site on my RSS feed in order that I can read mor

i genuinely like your world-wide-web internet site. Its really informative. Goodbye!

Intimately, the submit is definitely the very best on this precious topic. I concur with your conclusions and will eagerly look forward in your coming updates!

Excellent weblog, many thanks a lot for your awesome posts!

It's a good stage!

Incredibly cool! I assistance your view!

Hi, thank you so a great deal for these ideas!

Curious to determine what all you intellectuals need to say about this?-?-.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد