سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* اعتیاد

دائما آن لاین می باشم و معتادم به آن
هست واجب تر برایم از هوا و آب و نان
یا که سرگرم چتم یا گردش اندر دشت وب
گور بابای گذشت ساعت و وقت و زمان
نصب کردم روی سیستم یک اَبَر فیلتر شکن
اینچنین بر من شود اسرار پنهان هم عیان
چشم هایم می زند بیرون ز کاسه چون وزغ
قد من از بس نشستم خم شده همچون کمان
ده دوازده آی دی توپ دارم و چندین بلاگ
ساختم این چیزها را از برای گفتمان
از رفیقان و برادر خواهرم دی سی شدم
چون که کانکتم تمام لحظه ها من با جهان
گور بابای حقیقت ، من مجازی دلخوشم
گشته ام من بی هویت ، فاقد نام و نشان
گر نباشد نت شوم افسرده و سرد و ملول
بودنم با بودنش مشروط گشته توامان
اکسیژن را می کنم دانلود از سایت هوا
از گوگل راحت به دستم می رسد انواع نان
یکهزارو خورده ای دارم رفیق اهل چت
هر زمان خواهم یکی هستش برای گفتمان
دیگر از این بهتر آخر می شود چیزی مگر ؟
آی دی ام را اَد کنید از بهر چت لطفا الان ...


پی نوشت :
- این مقاله تحریکم کرد برای سرودن این شعر .
- از دوستانی که غیبتم را حس کردند ممنون ، هستم در خدمتشان .


نظرات 26 + ارسال نظر

هورا بالاخره اینجا آپ شد!
شما انگار تو ترک بودین این مدت؟!
نمیگین ملت هر روز میان اینجا هی میخوره تو ذوقشون؟!

یه مدت سفری بود به غار تنهایی
نباشمم اینجام
ممنونم از حضور سبزت

ورونیکا 1386/01/29 ساعت 15:26

چه خوب که برگشتی نبودنت دلگیر کننده است حتی تو این دنیای مجازی

تنکس

والریا 1386/01/29 ساعت 19:08

« هر زمان خواهم یکی هستش برای گفتمان...»
چه فکر نازک غمناکی!!...

نازک و غمناک و کشدار .. مثل خمیازه

نیاز 1386/01/30 ساعت 16:08 http://anthill.blogsky.com/

سلامی چو بوی خوش اشنایی...

علیکی چو بوی خوش قورمه سبزی :)

خوشحالم که برگشتید ..
..
شعرتون هم ای بدک نیست ..

مرسی که تعریف کردی ازم ..
:)))))))))))))))))۹

ندا 1386/01/30 ساعت 21:26

هرچی بنویسی خوبه فقط بیا و بنویس .تنهام نذار.مرسی

اینو خوب اومدی ..
هستم

خیلی بانمکی! اونقدر که نتونستم سنجاقتو به دیوار اتاقم وصل نکنم...

سنجاقو به دیفال نمیزنن که
میزنن به یقه َ شلوار َ چارقد و از این جور چیزا ...
مواظب نوکش باشیا
ممنونم از اومدنت

شهرام 1386/01/31 ساعت 11:04

باز طبع شعرت گل کرد البالو ...میگم میخوای تو همین دنیای مجازی دامادت کنیم اونم به صورت مجازی ... یه جشن مجازی و سور و ساتی و ...

استین بالا بزنیم داداش ....سراغ دارما ...

طبع گلم که همیشه مثل روی شما گله داش شهرام
از دومادی هم نگو که فعلا خیالش نیست
تا باشه تنهایی و سوز و سازش
به فکر خودت باش رفیق

دوست ندارم آلبالووووووووووووووووووو....
تو چرا منو لینک نکردی....
من هر ۳تا وبلاگتو لینک دارم....تو نداری....

خوبی؟
پیشم هم نمیای....اینه رسمه رفاقت ۱ـ۲ ساله.؟؟مرسی...

توی وبلاگ این چند نفر گفتم...
یه وبلاگ دوم زدم...برای نوشتن روزانه هام...
www.eraser.blogsky.com
اسمشم هست:واژهای به نام پاک کن!
بیا توش خب...
اونجا هم با اجازه لینکت کردم...
فعلا...

تو همیشه مهرونی .. اینکه تقصیر من نیس که
وبلاگتم که فیلتر شده که ..
ای بابا
چیکار میکنین شماها ؟

پگاه 1386/01/31 ساعت 17:50 http://koodaki.blogsky.com

سلام آقای آلبالو!
این واقا یه جورهایی شرح حال من بود، من هم تا همین چند وقت پیش داشتم معتاد می شدم...ولی ترک کردم تا امروز که نا پرهیزی کردم و دوباره توی وب گردی هایم رسیدم به این شعر شما !! (:

سلام
پس هنوز همچین کاملم ترک نکردیا ...
:)

علی 1386/01/31 ساعت 22:37 http://diemaking.blogfa.com

سلام وعرض ادب واحترام به پزشکان ودانشجویان گرامی
بنده قداست واحترام خاصی را برای پزشکان و پرستاران قائلم و سعی کردم که با وجود مشکلات ومحدودیت های فراوان همسر اینده ام را از این صنف اختیارکنم .حدود دوسال از افراد مختلف خواستم تا در این مورد به من کمک کنند ولی متاسفانه تا حالا بی نتیجه بوده علتش را نمیدونم.انسانی هم نیستم که به این زودیا خسته بشم و مطمئنم کسی پیدا خواهد شد ولی چه کسی کجا و..؟نمیدونم.الله اعلم.باور می کنید اکثر بیمارستانهای تهران و اصفهان را رفتم وجستجو کردم ولی بی نتیجه بوده.یا نامزد داشتن یا حاضر نبودن بیاند اصفهان زندگی کنند یا خیلی مرفه بودندیا.. نمیدونم شاید خدا اینکونه می خواد ما را ازمایش کنه. جالبه ؟نه؟ گرچه معتقدم ادمی چیزی را که با سختی بدست بیاره براش خیلی ارزش واحترام قائل خواهد شد ولی دیگه راهی را نمیدونم که مرا به مقصد برسونه شما میدونید؟اینترنت و وبلاگهای پزشکی اخرین امیدم بود تاشاید کسی کمکم کنه.شاید هم من از این مطلب غافلم که خیلی وقت فاتحه مهربانی وعطوفت خونده شده وسنگدلی باب شده.درسته؟مهربانی کیلو چند؟پول ومقام را بچسب. خدا نکنه تو این روزگار کسی محتاج خلق بشه.امین

علی 1386/01/31 ساعت 22:37 http://diemaking.blogfa.com

سلام وعرض ادب واحترام به پزشکان ودانشجویان گرامی
بنده قداست واحترام خاصی را برای پزشکان و پرستاران قائلم و سعی کردم که با وجود مشکلات ومحدودیت های فراوان همسر اینده ام را از این صنف اختیارکنم .حدود دوسال از افراد مختلف خواستم تا در این مورد به من کمک کنند ولی متاسفانه تا حالا بی نتیجه بوده علتش را نمیدونم.انسانی هم نیستم که به این زودیا خسته بشم و مطمئنم کسی پیدا خواهد شد ولی چه کسی کجا و..؟نمیدونم.الله اعلم.باور می کنید اکثر بیمارستانهای تهران و اصفهان را رفتم وجستجو کردم ولی بی نتیجه بوده.یا نامزد داشتن یا حاضر نبودن بیاند اصفهان زندگی کنند یا خیلی مرفه بودندیا.. نمیدونم شاید خدا اینکونه می خواد ما را ازمایش کنه. جالبه ؟نه؟ گرچه معتقدم ادمی چیزی را که با سختی بدست بیاره براش خیلی ارزش واحترام قائل خواهد شد ولی دیگه راهی را نمیدونم که مرا به مقصد برسونه شما میدونید؟اینترنت و وبلاگهای پزشکی اخرین امیدم بود تاشاید کسی کمکم کنه.شاید هم من از این مطلب غافلم که خیلی وقت فاتحه مهربانی وعطوفت خونده شده وسنگدلی باب شده.درسته؟مهربانی کیلو چند؟پول ومقام را بچسب. خدا نکنه تو این روزگار کسی محتاج خلق بشه.امین

سینا 1386/02/01 ساعت 10:37 http://HeazrDastan.ir

اِی وَل..

قربون شما :)

شیما 1386/02/01 ساعت 21:48

سلام.اعتیاد یعنی ۲ سال دیرتر فارغ التحصیل بشی تا بیشتر از اینترنت رایگان دانشگاه استفاده کنی.

سلام
آره دیگه .. اینم یه جورشه ...

[ بدون نام ] 1386/02/01 ساعت 21:50

جانا سخن از دل ما می گویی...

به قول شهرام کاشانی میگه :
خوشحااالم ..
:)

اسمون 1386/02/02 ساعت 10:08

سلام البالو جونم خوشحالم که با هم نبودیم......منم خیلی وقته نبودم...دلم واست تنگ شده بود می بوسمت......رخصت.

سلام آسمون جونترم
نبودی چن وقت دلم برات منگ شده بود
بوستم قبول
گذاشتم رو لپم!

اسمون 1386/02/02 ساعت 10:10

راستی معتاد نبینمت.........رخصت

نه .. تو منو نمیبینی .. خاطر جمع

باحال بود ... ! (:

تازه داره میشه مثل شما و خودت و مسعودخان .. :)

شهرام 1386/02/05 ساعت 11:05

کو دائما ان لاین ؟ باز که اف لاینی داداش !!

ای بابا
باز زدی تو خال که

سکوت 1386/02/13 ساعت 16:44 http://arambakhsh.blogsky.com

میدونستی خیلی مثل مجید شعر میگی؟

[ بدون نام ] 1386/04/10 ساعت 01:45

Intimately, the submit is definitely the very best on this precious topic. I concur with your conclusions and will eagerly look forward in your coming updates!

Curious to determine what all you intellectuals need to say about this?-?-.

Yes, thank for the details a million! Have to discover anybody organizing Tea Party. I wants to participate in organizing.

Hi! Your publish rocks and can be a great study!

Hi, exactly where did you get this info can you please support this with some proof or you might say some very good reference as I and others will actually enjoy. This details is actually great and I will say will usually be helpful if we attempt it possibility free. So if you can back it up. That may really support us all. And this may well bring some good repute for you.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد