سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* اصول کامنت نویسی !


این وبلاگ هک شد.
امضاء : هکر سیاه


کامنت ها :
۱- خیلی قشنگ می نویسی ؛ به وبلاگ منم سر بزن.
۲- اگه می خوای پولدار بشی بیا به وبلاگ من
۳- وای خدای من ؛ خیلی تاثیر گذار بود ؛ با تبادل لینک چطوری ؟
۴- آقا ما لینکیدیمت ؛ تو هم حال کردی ما رو بلینک 

 

نظرات 22 + ارسال نظر

بعضی از این کامنت‌ها حرص آدمُ در میاره ...

(مثل همین کامنت؟!)

سحر 1386/02/25 ساعت 09:56

مرسی up to date
فکر کردم هکیده شدی
بچه گیاتو یادت لفته که دیگه از او دولان نمی نبیسی؟
دلم تنگیده بلای اون موقه هات.

اگه می خوای بدبخت شی بیا به وبلاگ من!

مرمر 1386/02/25 ساعت 14:42

واقعا چقدر ربط دارن بهم!! :))

سمیه 1386/02/25 ساعت 23:37

جدی جدی هک شده یا فیلمشه؟

وبلاگ خوبی داری ولی وبلاگ من نیای ها... چون به درد نمیخوره...همش غم و غصه و آه و ناله است...!:)

--- 1386/02/26 ساعت 01:17

چه طوره یه تیتر : اینجا فقط دید داره بازدید نداره اینجا نصب کنید.

لینک -------- بی لینک !‌!‌!‌!


[ بدون نام ] 1386/02/26 ساعت 01:34

به درک

سلام رفیق.
حال شما؟
خیلی وقت بود جایی سر نزده بودم....

--- 1386/02/26 ساعت 22:08

سلام البالو

میتونی یه کمک هایی تو زمینه بلاگ اسکای به من بدی؟

نگار 1386/02/28 ساعت 12:19 http://negarnr.blogsky.com

با مطلب جدیدی به‌روزم. حتمن سر بزنید و کامنت هم یادتون نره!
(این‌جوریشم هست)

سینا 1386/02/29 ساعت 11:18 http://hezardastan.ir

وبلاگ زیبایی داری به کلبه حقیرانه ما هم سری بزن!!!!

آخرین خبرهای روز ایران و جهان...کلیک کن همین الان

[ بدون نام ] 1386/02/30 ساعت 21:35

من هنوز تو کف این موندم که چرا اینجا نمینویسه NeW!!!!

مهران 1386/03/01 ساعت 21:36 http://kaktooss.blogsky.com

اقا وبلاگت توپه ...توپ ....اونم توپه تخم مرغی ...!!

[ بدون نام ] 1386/03/02 ساعت 08:38

سلام دوست من
یادت نره

http://www.vnnu.com/fa?111124297

Your point is valueble for me. Thanks!

thank you for sharing the info..

I wants to thank you with the endeavors you have produced in publishing this article. I am trusting the same greatest work from you within the future as well. In fact your fanciful writing abilities has inspired me to start my own weblog now. Truly the blogging is spreading its wings rapidly. Your generate up is a fine example of it.Thanks yet again for discussing this cost-free on the web!

Me and my friend were arguing about an problem similar to this! Now I realize that I had been correct. lol! Thank you for that information you article.

This can be a great website write-up and I defer to you what you've said below. I've previously subscribed for a RSS feed in Firefox and are going to be your regular reader. Many thanks for the time in writing the submit.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد