سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* دیگه نمی خورم !


یکی از خوبی های روزه گرفتن اینه که آدم بالاجبار از سحر تا غروب
غصه " نمی خوره " !

نظرات 11 + ارسال نظر
آسمان 1386/06/27 ساعت 10:10

من غصه که نه نمی خورم ولی نمیدونم چرا این استرس روزمرگی ها دست از سرم بر نمیداره .گجایی آرامش ابدی؟؟؟؟؟؟

استرس از غم بد تره
نفس عمیق بکش و لبخند بزن

سنجاقک 1386/06/27 ساعت 13:03

آره والا .. بازم از اون حرفای آلبالویی زدی ها!:)

آلبالوام دیگه .. چه میشه کرد :)

aisa 1386/06/27 ساعت 13:35 http://harfrabayadzad.blogsky.com/

اما شب همه چیز آزاده!! :(

شب را بخواب
خواب پرده پوش غم هاست

آشنا 1386/06/27 ساعت 15:31

اما اگه ایمانت اونقدا قوی نباشه مث بعضیا، اونو هم می خوری با همه مخلفاتش

اونا رو که ولش
من اینا رو گفتم

ای وای! یعنی همه روزه هام تا الان قبول نبوده؟!

اشکالی ندار ..
می تونی به جای دادن کفاره
چند روز بالاجبار شاد باشی !

!

؟

سینا 1386/06/28 ساعت 02:42 http://hezardastan.ir

اتفاقا ..تنها چیزی که جایز نیست و نمیشه خورد همینه..مابقی موردی نداره!
اون کامنت قبلی اشتب شده بود شرمنده...تبلیغم کجا بود..

دشمنت شرمنده همشهری
با تبلیغ بی تبلیغ .. کارت درسته

نگین 1386/07/02 ساعت 20:55 http://ariai.blogsky.com

من قبول ندارم دیگه..آلبالللللللوووووووووووو جونم
من قبول ندارم
غصه اونجوری خوردنی که نیست روزتو باطل کنه
ولی خوب...
نکنه هست من نمیدونم؟

[ بدون نام ] 1386/07/08 ساعت 03:52

در روزه...غصه خوردن حلاله...روزت رو باطل نمیکنه...راحت باش

I saw this actually excellent post these days!

Yes, thank for the details a million! Have to discover anybody organizing Tea Party. I wants to participate in organizing.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد