سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* دل و جگر


دلم می خواست گوسفند بودم
تا بعد از مرگم
دلم را تکه تکه کنند
به سیخ بکشند
و در مجلس عزایم
 بدهند به آدم هایی که دوستم داشتند
و فرصت نشد دوستشان داشته باشم
اینطوری شاید
جگرشان خنک شود ... !

نظرات 32 + ارسال نظر
الف.ک 1386/06/28 ساعت 04:09 http://open-area.blogsky.com

در مورد دلتون بعدا صحبت می‌کنیم ... اما جالبِ که هر روز دارید به روز میشید!

:)

الف.ک 1386/06/28 ساعت 05:13 http://open-area.blogsky.com

راستی٬ تولد سنجاق قفلی مبارک!

امروز درست یک سال از اولین نوشته‌تون تو سنجاق قفلی می‌گذره... و جالبِ که درست نه ماه بعد از اولین جرقه تو ذهن‌تون اولین پستش رو گذاشتید!
از کجا می‌گم؟!
از اینجا:

" تازگیا زیاد خواب می بینم
همین دیشب خواب دیدم از توی دهنم یه سنجاق قفلی افتاد بیرون
تموم روز زبونمو دور دهنم می چرخوندم که نکنه جریان راست از آب دربیاد
حالا تعبیرشو هم نمی دونم
شاید نباید زیادی حرف بزنم ! "

(منبع: دومین پست وبلاگ آلوچه!)


و یه چیز جالبِ دیگه اینکه مثل همه‌ی مادر پدرا اتاق و وسایلش رو از قبل آماده کرده بودین... بعد از اینکه فهمیدین قرار ِ به دنیا بیاد!

.)

این موضوعی که بهش اشاره کردی برام خیلی جالب بود
توجه و دقتت هم منو متعجب کرد و هم ذوق زده

آسمان 1386/06/28 ساعت 10:44

نمیدونم نظرم رسیده یا نه؟

رسیده :)

آسمان 1386/06/28 ساعت 10:46

چه خوب هست آدم به فکر دیگران باشه حتی وقتی نیست .ولی من دوست دارم جگرم رو بدم به کسانی که دوستم نداشتن و من رو درحسرت گذاشتن شاید جگرشون ..........

البته من منظورم یه چیز مفهومی بود .. نه اینکه راستکی این اتفاق وحشتناک بیفته !

سینا 1386/06/28 ساعت 11:37 http://hezardastan.ir

کم کم داره افکارت خطرناک میشه..

:(

یا بدهند به کسانی که دوستشان داشتم ولی دوست نداشتند که دوستشان داشته باشم!
اونجوری حتما دلشون خنک میشه که این دلی که باعث دردسرشون بود دیگه جدی جدی نابود شده!

آره
اینطوری هم میشه گفت

عجب حرفی
چیزی واسه کامنت نمیشه گفت
اخرش بود

ممنون

همون بهتر که آدم موندی و دلتو فقط یکی میسوزونه نه هزاران ...

آره والا

مگه توی مجلس عزا دل و جگر می خورند؟
حداقل می نوشتین مرغ که ازتون زرشک پلو درست می کردند!!!

اینم پیشنهاد خوبیه

[گل][گل][گل][گل][گل]
زشیر شترخوردن و سوسمار
عرب را بدانجارسیدست کار
که تاج کیانی کندآرزو
تفو برتو ای چرخ گردون تفو. .

,,, mehreganat khojasteh bad ,,, [گل][خونسرد]

چه تلخ!!!

...

پریسا 1386/07/01 ساعت 21:00

خوب بود اما... ادمای این روزا حتی این جوری ام دلشون خنک نمیشه

فکر می کنی مشکل از آدماست یا زمونه ؟

نگین 1386/07/02 ساعت 20:54 http://ariai.blogsky.com

از تصور خوردنه دل و جگر یه انسان یک جورایی حال تهوع بهمان دست داد
(نیش)
جوش نزن این آدمایی من میبینم دل و جگرتو میخورن و بعدش میرن میگن خدا رحمتش کنه ولی دیدی فلانی پذیراییش خوب نبود اون یکی بهتر بود

این ازون نوشته هایی بود که نباید تصورش می کردی .. باید می فهمیدی

من دوست داشتم اصلا نبودم..

چرا ؟

جیگرتو . . . ( دونقطه دی )
به سلامتی. تبریک میگم. ( تولد سنجاق قفلی رو میگم)

ممنونم رفیق

مریم 1386/07/04 ساعت 00:07 http://kalameh2.blogfa.com

یه وقتایی ما هر رزو می اومدیم .. شما نمی اومدید ..
حالا ما فرصت نداریم هر روز خدمت برسیم .. شما هر روز تشریف دارید .. با کلماتی تازه !
اینجوریه دیگه !
به قول فلمینگ: گاهی چیزهایی را می یابیم که هیچ گاه به دنبالش نبوده ایم!
عجب دل بزرگی دارید !!!

اون وقتایی که شما هر روز می اومدید منم می اومدم
البته یواشکی
دل شما هم بزرگه
بزرگتر از دل من

بانو 1386/07/05 ساعت 14:06 http://banoyepaizi.blogfa.com

زیبا مینویسی
با تبادل لینک چطوری؟

من خوبم .. تو چطوری؟!

[ بدون نام ] 1386/07/05 ساعت 15:23

بهتر نیست قبل از مرگ ٫ بجای یک تیکه از دلی که دیگه تو این دنیا نیست...یه گوشه از محبتتون رو بدین؟
به نظرم اونجوری جگرشون بجای اینکه خنک بشه آتیش میگیره....به عبارتی« نوش دارو پس از مرگ سهراب»

دلم می خواست اینطور بود
ولی حیف که محبت گوشه گوشه نیست که تیکه تیکه اش کنی

ندا 1386/07/05 ساعت 21:01

دیگه فرقی نمی کنه عزیزه دلم .تا هستی دوستشان داشته باش.

پیشنهاد خوبی بود .. ممنون :)

لازم نیست حتما گوسفند بشی..
در زنده بودن هم اینکار شدنیه
>:) :D

شدنیه
اما درد داره

فریبا 1386/07/06 ساعت 19:46 http://شرمنده

من که اصلا حاضر نیستم برای بدست اوردن دل یه عده ادم ، چه قبل مرگم ، چه بعد مرگم یه همچین کاری کنم !

خب
همینه که میگن آدما فرق می کنن با هم

شایدبرای رفتن ازچندجهت کافی باشد/بادباشی/کابوسی سردرگم ازجنوب/که داردبه سمت موهای تومی وزد/بادکه باد نیست/یعنی ازروزبه نمک های دست های تو/ یعنی ازشب به پاشیدن روی زخم های من/لیموها/لاک پشت/وکلمات بی ربطی...می بینی آلبالوی عزیز..کلمات چقدربی ربط هستند

البته در عین بی ربطی .. خیلی هم به هم مربوطن

سینا 1386/07/07 ساعت 16:03 http://fenjan.blogsky.com

منم اومدم تو همسایگی شما...لطفا لینک این وبلاگمو رو بذار تو وبلاگت...

به به
قدمت روی چشم همشهری
خوش اومدی

آرامش 1386/07/09 ساعت 12:37

معذرت اما آخرش خیلی لوس از آب در اومده

قربونت
ای واسه این بود که زیاد تکراری نباشه!

massy 1386/07/10 ساعت 01:52

hameye lotfe del be ineke
male kase digeyi bashe vali ,esme u toosh hak shode bashe
too badane yeki dige bashe vali sanadesh be
esme adam bashe
injoori kheyli key mide

موافقم
اما قبول کن استثنائاتی هم هست

سنجاق جوون.....نگو دلم کباب شد............اااااااااااااااااااا...اینقد جذب اسم بلاگت شدم که می خواستم ...........................سر بزنی خوشحال می شم

آخه سنجاق قفلی هم چیزیه که تو جذبش بشی؟

الف.ک 1386/07/13 ساعت 04:31 http://open-area.blogsky.com

صبح به خیر ...
دعا کردید؟! برای همه ؟!

سلام
عیدت مبارک
یادمه اینجا یه آپ دیگه هم بود..نمیدونم چی شد؟؟!!

الف.ک 1386/07/21 ساعت 17:40

وقتی پست آخر رو حذف می‌کنید٬ کامنتی که اون روز سحر که داشتین به کامنت‌ها جواب می‌دادین گذاشته بودم اما دیده نشده٬ دیده میشه!
حالا این خوبه یا بد؟؟

اتوپیا 1386/07/23 ساعت 00:12 http://otopia.bogfa.com

بسیار جالب بود!

This can be a great website write-up and I defer to you what you've said below. I've previously subscribed for a RSS feed in Firefox and are going to be your regular reader. Many thanks for the time in writing the submit.

One of the best sites for relevant facts on this niche !?!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد