سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* بهار


سبز سبزی تو برام ، غصه پاییزو نخور
باد و بارون به تن نرم تو کاری نداره
از قدیم میگن بهار نمیشه با یه گل ولی
دل من ( به جون من ) بی تو بهاری نداره

نظرات 11 + ارسال نظر
آرامش 1386/09/04 ساعت 07:38

چه خوبه وقتی یه نفر اینقد آدم و دوست داشته باشه و به آدم امید بده .
بعضی وقتا واسه بهار شدن یه گل کافیه و بعضی وقتها هم همه گلهای عالم نمیتونند بهاریت کنند. گل گفتی!

ممنونم که همیشه نوشته های منو اینقدر خوب می خونی

ندا 1386/09/04 ساعت 17:16

یعنی باور کنم !اگه راست باشه این حرفها پاییز واسم چه دلنشین میشه.بارونش و بادش و برگریزانش چقدر قشنگه وقتی یکی در گوشت حرفهای آرام بخش زمزمه میکنه.

میشه باور کرد و زندگی کرد و زندگی بخشید

مرجان 1386/09/04 ساعت 18:34 http://myn.blogsky.com

منم همیشه همینو میگم :) بی آلبالو هم بهار فایده نداره :دی ((=

:)

فاطیما 1386/09/04 ساعت 19:49

چشم قول میدم که دیگه غصه ی پاییز رو نخورم.

:)

سلام آلبالوی عزیز.
من مطلب قبلی رو به گویش بختیاری براتون نوشتم.
ترجمش این میشه.
!!!!ez khom betar
یعنی: از خودم بدتر!!!!
؟ki ve to zine eeye
یعنی: اصلا کی به تو زن میده؟
مطلب جدیدتو خوندم .خیلی قشنگ بود .ممنون از این احساس قشنگ.

ممنونم رفیق
حالا متوجه شدم .. لطف کردی :)

تو پاییز از بهار گفتنم حس و حال خودش رو داره...
چه خوبه که دوباره حال و هوای نوشته‌هاتون عوض شده. یعنی حال و هوای خودتون عوض شده!‌:)

از کجا فهمیدی حال و هوام عوض شده ؟ :)

بربادرفته 1386/09/05 ساعت 18:02

سنجاق قفلی عزیز چرا دیر به دیر بروز رسانی میکنی؟

دوست دارم زودتر بنویسم اما درگیرم به مشکلات

این پست قطعا مخاطب خاص دارد.

...

Incredibly inspiring article, Thank you !?!

Hi! Your publish rocks and can be a great study!

Hello there, I should say it is a clever posting. I'll certainly be seeking in on this web site yet again soon.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد