سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* خدا هم دل داره ها


کی میگه خدا دل نداره ؟ ....
اگه که خدا دلی نداشت
تو باغچمون گل نمی کاشت

پی نوشت :
- این شعرم خیلی طولانیه ؛ فعلا به همین اکتفا می کنم.

نظرات 13 + ارسال نظر
الف.کاف 1386/09/07 ساعت 07:14

قبول نیست!

ما اگه بقیه‌اشُ بخوایم کیُ باید ببینیم؟!

قبول نبود که قبول نباشه ها
ولی قبول
قول

این دو جمله که نتونست قانعم کنه که خدا دل داره!
شعر کامل رو بذارید ببینیم چه می‌شود! :)

به روی چشم و به زودی دیوان دل خدا رو میذارم توی وبلاگ

الان بقیش رو نمیذاری ینی بعدنا میذاری؟
آره؟

میونی بگی چرا گلهای باغچه پژمرده میشن؟

کاملشو میذارم توی وبلاگ این چند نفر
گلها هم از بی محبتی آدما پژمرده میشن

صفورا و فاطیما 1386/09/08 ساعت 00:38

اما ما می گیم خدا بیدله !!
خدا عاشقه !!

منتظر ادامه اش هستیم.

شما هم درست می گید

آرامش 1386/09/08 ساعت 08:30

وقتی بچه بودم، تصورم از خدا یه چشم خیلی بزرگ بود که از آسمون به همه نگاه میکنه. بعدها خدا رو مثل عکس اون آقا( فکر میکنم آقای مدرس) روی اسکناسهای 10 تومانی تصور میکردم. اما حالا یه آدم مهربون که از جنس نور و بوی گل میده. خیلی وقتا دلم میخواد سرم و بذارم رو پاهاش تا آروم بگیرم. دل کوچیکه همه ما تو دل خداست. یه قلب بزرگ پر از قلب کوچیک ما آدمها!

خوب گفتی و به جا و زیبا
مثل همیشه
:)

مریم م 1386/09/08 ساعت 10:18 http://kalameh2.blogfa.com

کی میگه ؟؟؟...

نمدونم والا

نی نی 1386/09/08 ساعت 19:32

آقایه آلبالوه!!! بقیه اش را هم بگذارید! لفطآ !
( ه ها حتمآ تلفظ شوند! )

روی جف چشام
اون ه ها هم به نحو احسن تلفظ کردم :))

نی 1386/09/09 ساعت 14:26

تا اینجاش مثل شعرای بچه ابتدائیاس !(شوخی کردم)تا بقیشو نذارین معلوم نمیشه قشنگه یا نه .پس زودتر بقیشو بذار ین.راستی یه پیشنهاد: اسم وبلاگ روزهایی به طعم آلوچه رو بذارین "روز هایی به طعم تنبلی". بیشتر بهش میآد .چرا آپش نمیکنی؟راستی این آهنگم گوش کن قشنگ بود: http://www.semahal.com/g.htm?id=27356

منم کم از بچه ابتدایی ها ندارما
:)
اون وبلاگم که به روز شده
پس خبر نداری

نگار 1386/09/10 ساعت 12:38 http://negarnr.blogsky.com

وای! خدا دل داره... ما هم دل داریم... بنویس دیگه همشو بابا!

به روی چشم نگار خانم
قدم رنجه فرمودید
ولی قبلش یه سئوال اخم آلود دارم
چرا وبلاگتو اینطوری کردی ؟
این کارا چیه آخه ؟
به من اعتیاد پیدا کرده بود، ترکم کرد!
من موندم چی بگم به تو
دعوات کنم
اخم کنم بهت
درستش کن توروخدا
حالا ببین منو که خودم نصیحت کردنو دوست ندارم چطور وادار به نصیحت کردی
دختر خوبی بشیا
می آم سر میزنم تن تن
خب؟

SARA 1386/09/11 ساعت 12:18

manam midunam khoda del dare , chon vase dele man ye del be mehrabunie dele to hedye dade !!!!


booooooooooooooooooooooooos !!!!!!!!!!!!!!!!

:)

باران 1386/09/11 ساعت 23:08 http://vade.blogfa.com/

من می گم خدا دل نداره
می تونم ثابتش کنم

من واسه اونایی گفتم که خلاف این حرفو می زنن
وگرنه خودمم کلی دلیل و برهان دارم :)
حالا بگو ببینم تو چطور می خوای ثابتش کنی ؟

باران 1386/09/11 ساعت 23:10 http://vade.blogfa.com/

منو قابال ندونستی لینکم کنی؟

این چه حرفیه ؟!
به روی چشم

One of the best sites for relevant facts on this niche !?!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد