سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* آلوچه در رادیو زمانه هلند

برام جالب بود
وبلاگ روزهایی به طعم  آلوچه در برنامه این هفته جنگ صدای رادیو زمانه هلند معرفی و یکی از نوشته هام هم پخش شد .
فکر می کردم گوشه عزلت گزیده ایم ... نگه هوامونو دارن !

پی نوشت :
- لینک صوتی

نظرات 13 + ارسال نظر

ایول به ولت..وولی به ولولت!
البته من به مدیران بلاگ اسکی هم تعریف و سفارشتو کردم...و گفتم هواتوو داشته باشند جیگر!

great
می خوام دعوتت کنم به نوشیدن یه اسپرانتو
دعوتمو قبول می کنی ؟

هرچند تو همشهری بی فایی هستی و هوامو نداری!! و یه با خواستم قیافه هچل هفتتتو از نزدیک ببینم و یکی بخوابونم راسته گوشت!

بی وفا شاید
بزن تو گوشم
اما دوستم داشته باش
چون دوستت دارم همشهری

آرامش 1386/09/12 ساعت 11:05

خوشحالم، به امید جهانی شدنت!

جهانی شدن ؟!
international albaloo
چطوره ؟
:)

[ بدون نام ] 1386/09/12 ساعت 13:51

Akhey khili khosh hal shodam!
Fekr kon!

:)
mer30

اون وقت شما می‌خواستین چیکارش کنین؟! نمی‌دونم چه بلایی سرش آورده بودین که به جاش سنجاق قفلی باز می‌شد... اونم بی‌هوا! باباجان٬ سنجاق قفلی که بی‌هوا باز بشه و آدم ندونه میره تو دستش خون میندازه!!!
ایناها... عین انگشت من!


(سنجاق قفلی خوب ِ٬ اما به جاش!!)

خب .. اون یه اشتباه لپی بود
تو که خوب می فهمی چی میگم :)
جدی جدی انگشتتو خونی کرد :(
گاهی وقتا اشتباهای لپی ضررای جبران ناپذیری داره
انگشتت حالش خوبه ؟

ایول! شما مایه‌ی افتخار ما هستین! :پی

خیس عرق شدم با این تعریف :")

دژاوو 1386/09/13 ساعت 23:49

اوه! خدای من! چه عالــــــــــــــــــی

تو که از من بیشتر ذوق زده شدی دکتر !
:)

فاطیما 1386/09/14 ساعت 01:09

امیدوارم یه روزی برسه که همه ی دنیا مثل ما از نوشته هات
لذت ببرن. به امید موفقیت های بیشتر.

ووو ... چه آرزوی بزرگی :)
تو هم بهروز باشی و و شادکام

صفورا 1386/09/14 ساعت 01:40

امیدوارم که خداهمیشه هوای تو و هواداراتو (از جمله خودمو)داشته باشه!!!!!!

آمین :)

آخ جوووووووووووووووووووووووووون آلبالویی ...یه تبریک بلند بالا از من پذیرا باش.
خیلی خیلی خوشحال شدم
ولی چرا من هرشب سر میزنم و پستهاتون یهو برا من میاد؟؟؟؟؟
به هر حال:
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی عالی عالی...با طعم پرتقالی (در اینجا میتونیم از طعم آلبالو یاد کنیم.)

هستی 1386/09/15 ساعت 11:27

گفته اند: آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند....

تبریک....پس باز هم بنویسید....

Hi! Your publish rocks and can be a great study!

Very good brief and this post helped me alot. Say thank you I searching for your facts.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد