سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* گله


دستم نمی رسد به دامانت ، زاری ام نمی رسد به گوشت ، حالم نمی آید به چشمت ،
پشت ابرها قایم شدی ؟
یا پشت ابرها گم شدی ؟
ای دور از دسترس ترین دور از دسترس ها ،
می گویند در منی و با من ، نمی یابمت چرا ؟
خودم را گم کرده ام یا تو در من گم شدی ؟
ای بی جواب ترین سئوال ها ، صفاتت را یک به یک زمزمه می کنم ، یا رحمان و یا رحیم ، یا قدوس و یا عظیم ، ...
می گویم و نمیبینم ،
چشم هایم را چه سود وقتی آسمان بیکران را تا انتها می پیماید و در هیچ فرو می افتد ،
صدایم را چه سود وقتی فریادم را پاسخی جر تکرار متوالی ناله هایم نیست ،
های معبود گریزانم ،
آفریدی و از پس آفریده ات برنیامدی ، هیهات ، چنان مادری که فرزندش را بر سر راه می اندازد ،
هرکس به تو پناه می آورد معبودم ، از تو به که پناه برم وقتی که  رو ترش می کنی ،
صبر ایوبم نیست ، عمر نوح ندارم ، عصای موسی در کفم نیست ، دم عیسوی هم ندارم ،
تویی که تمام هستی منی ای نادیده معشوق من ،
پنجه می افکنم در فضایی تهی ، دریاب دست هایم را ، سقوط نزدیک است و چاه ها هولناک و سیاه ،
گناهم به گردن توست اگر نیابی ام در پی یافتنت .
گفتم که نگویی نگفتمت .
کاشکی شنیده باشی ....

نظرات 13 + ارسال نظر

گناهم به گردن کیست اگر نیابی‌ام در پی یافتنت؟!

...

خدا که منو زده رو ایگنور :)
. . .
هر چی میزنم رو باززززز جواب نمیده والا!!
نمیدونم چکار کنم..


روزات برفی آلبالو جوووووووووون {قلب}{بوس}

خدا کسی رو ایگنور نمی کنیه
شاید سرش خیلی شلوغه

سکوت 1386/09/25 ساعت 20:49 http://arambakhsh.blogsky.com

آخی گناه داره عشقم.اذیتش نکن عمو آلبالویی.چقدر بهش تیکه انداختی.

منو تیکه انداختن به خدا ؟!

[ بدون نام ] 1386/09/25 ساعت 22:13

زیبا تر از زیبا!

آرامش 1386/09/26 ساعت 09:43

هیس س س س س س

اون معبود خیلی مهربونه، یه کم صبور باش
جواب میده، شاید یه کم دیر، اما وقتی جواب بده یه جواب حسابی میده. اونم درست وقتی که نا امید شدی و فکر میکنی گمش کردی.
خودت رو پیدا کن. اون همیشه اون بالاست، فقط دوست داره بعضی وقتها اینتطوری دنبالش بگردی.
نگفته هات رو هم میدونه و میشنوه. یه لحظه فکر کن اگه معبودت، اون بالا نبود دیگه به کی میتونستی تکیه کنی؟

آروم باش، آروم

قبول
اما آدم باید حرفشو بزنه
نزنه بدتره

مریم م 1386/09/26 ساعت 10:08 http://kalameh2.blogfa.com

تغییر کرده ای انگار !!!
..
او که می گوید: اسمع و اری .. یعنی می شنود؟‌‌‌ ..

همه تغییر می کنن
تو تغییر نکردی ؟

[ بدون نام ] 1386/09/26 ساعت 23:51

حرف دل ما رو زدی آلبالو

*+*+*سارا*+*+* 1386/09/27 ساعت 01:21

:) ایشالله

فاطیما 1386/09/27 ساعت 01:41

در دوستی با خدا یه چیز خوب وجود داره . اونم اینه که حتی اگه یه چیزو هزار بارم ازش بخوایمو بهمون نده نا امید نمیشیمو بازم ازش می خوایم.
پس تو هم ناامید نباش!

نا امیدی که مرگه
من دریای امیدم

صفورا 1386/09/27 ساعت 02:07

نوشته ات یه جورایی بوی دعای کمیل میده! با عمق وجودم حسش می کنم . پاینده باشی!

ممنون

کاشکی...

خواستم کاشکی نباشه
اما نشد

سلام
مصاخبه با قلیان متبرج!
وبلاگ گروهی همنوایان به روز شد
آدرس:
www.hamnavayam.blogfa.com

سعید فراهانی 1386/10/01 ساعت 03:57

hamnavayan.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد