سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* احساسات زیر پوستی


- این روزها
 احساس می کنم آدم برفی ام
داغم نکن ...

نظرات 23 + ارسال نظر

شما هم مثل من یخ زدید...؟
منتهی من دوست دارم یخم باز بشه ولی شما انگار نه...

منم دوست دارم
اینا همش نازه :))

آرامش 1386/10/17 ساعت 13:35

امروز با دیدن اولین برف زمستونی یاد بچگی هام افتادم. بعد از سالها بالاخره دوباره برف رو دیدم. احتمالا الان مشهد باید زیاد برف اومده باشه. قدیما، که من بچه بودم، یه رسمی تو مشهد، یا حداقل دور و بریهای ما بود که بهش میگفتن برفی کردن. با اولین برف، باید به صورتی که یه نفر نفهمه دستش برف میدادی و در کنارش هم یه نامه که برفی شدی و هر خواسته ای که داشتی، طرفی که برفی شده بود باید برآورده میکرد. بزرگترها معمولا مهمونی میخواستند، ما بچه هام اسباب بازی مورد علاقمون. اگه طرف میفهمید و دنبالت میکردو میگرفتت، که باخته بودی و اون برفی نشده بود. مادربزرگم میگفت زمان ما باید طرف رو میگرفتن و بینیش رو با دوده سیاه میکردن. اما حالا چون امکانات زیاد شده، دیگه دوده نیست و به همون گرفتن بسنده میکنند. یاد اون دویدنا، گرفتار شدنا و همه به خیر. یادمه یه سال یه کم برف توی یک کاغذ کردم، روش هم نوشتم که دایی باید تابستون یه هفته مرتب من و ببری موتور سواری، بعد چسبوندمش ته نعلبکی و دادمش به دایی. اما اون فهمید و منم نتونستم فرار کنم. باختم. امروز به یاد اون روزها رئیسم و که یه ایتالیاییه برفی کردم. اما خنگ خدا نمیفهمید. منم از صرافتش افتادم. امیدورام هنوز این رسم تو مشهد باشه و زنده نگهش دارن.

ای بابا
یاد اون روزا بخیر
این روزا چی زنده مونده که اون رسم قشنگ زنده بمونه

نقطه! 1386/10/18 ساعت 10:33

این روزها
احساس می کنم آدم آهنی ام
پس تو رو خدا بهم گوله برف نزن ...
چون سیمهام اتصالی می کنه!!!

میای بریم شهر آز ؟

ولی آدم برفی ام دل سردو دوس نداره ...هر چیزی داغش خوبه ...

آب یخ چطور؟

مریم م 1386/10/18 ساعت 19:10 http://kalameh2.blogfa.com

آدم برفی بودن بهتره یا آدم آهنی؟

فاطمه 1386/10/18 ساعت 21:13

سلام آدم برفی بودن حس خوبی داره یا نه؟ من بیشتر بارانی ام تا برفی...

حس بارونی بودن بهتره
خوش به حال تو

...... 1386/10/19 ساعت 03:25

adam barfi na
adam yakhi behtare
Iceman chetore?
barg shayad aab beshe vali yakh be in zoodi ab nemishe

یخ اب نمیشه
اما میشکنه

مریم م 1386/10/20 ساعت 15:33 http://kalameh2.blogfa.com

بیا اون ورا ..

مگه میشه نیام اون ورا ؟

سینا 1386/10/20 ساعت 19:04 http://hezardastan.ir

فدای اون دماغ هویجیت!

قابلی نداره رفیق
با بستنی می خوری یا شیر؟

سکوت 1386/10/20 ساعت 20:03 http://arambakhsh.blogsky.com

بابا بذار داغت کنه
بذار جیزت کنه
اگه اون نکنه کی داغت بکنه؟

همینو بگو
اصلا حالا که اینطور شد
داغم کن

سمیرا 1386/10/20 ساعت 22:11

آدمک برفی من غصه نخور،
آدمک برفی همسایه ی ماسرنوشتش این بود که فدای آن کبوتر های عاشق بشود،
تو بمان همدم من،که در این خانه نه عشق است نه گرمای دو عاشق

پس همچنان
آدم برفی
می مانم

!!! Ri tiam
یعنی : به روی چشم!!!

منم همون

یه دو ور 1386/10/21 ساعت 08:39

اقای البالو با شما کاری ندارم با ای کره بختیاری هستم : دونی مونم بختیاری دونوم. عاشق پیاره بختیاریوم. به خصوص هفت لنگ باشه.ادرس ایده با سر اییویم. شمانم تشریف اییارین قدم رو تییل ما ایزارین

:)

حدیث نفس! 1386/10/21 ساعت 23:57

بذار داغت کنه!
بذار آب بشی!
شاید ...
شاید به دریا برگردی!

بعدش چی ؟

مینو 1386/10/22 ساعت 11:43

اگه قراره با گرمای اون آب بشی چرا نه؟!
از جواب قبلیت ممنون.

آره خب
چرا که نه
اگه قراره آب بشم
چه بهتر که اینطوری آب بشم

آرامش 1386/10/23 ساعت 07:36

برات میل زدم به آدرس Gmail پس چرا جواب نمیدی؟ :-(

هرچی گشتم نبود!!
آدرسو درست نوشتی ؟

آخی!

دل نازک شدی ؟!

اسپوتا 1386/10/25 ساعت 15:15 http://www.aradsalt.ir

سلام دوست گلم
از سایت ما دیدن کنید شرکت ما یه محصول فوق العاده داره که برای خیلی از بیماری ها مفیده برای پوست عالیه و ترک های دست و پا و پینه و بوی بد عرق بدن و پا رو از بین می بره
منتظر حضورتون هستیم
شرکت تولیدی اروم آراد دوز www.aradsalt.com
www.aradsalt.ir

آدم برفی ؟
میدونی این روزها هیچ کس آدم برفی نمی سازد
بچه ها کامپیوتر دارند

منم دارم
اما آدم برفی می سازم

میثم 1386/11/08 ساعت 06:42 http://rainyspring.blogsky.com

نمی دونم چه جوری می شه از نوشته کسی تشکر کرد

بهار 1386/12/06 ساعت 13:47

داغ بودن خیلی بهتر از یخ بودنه. البته واسه کسی که لیاقتتو داره داغ باش.

Hi! Your publish rocks and can be a great study!

That is definately one of the best blogs I've sen in ages online. Maintain up the excellent posts.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد