سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* با تو ام


- قایم شدی ؟
پیدات می کنم
پیدات که کردم
قایمت می کنم ....

نظرات 21 + ارسال نظر
...... 1386/10/28 ساعت 03:51

akhe pas key ?
sabram tah keshide dige
midoonesti?

massy 1386/10/28 ساعت 03:53

حس گرمای حضورتو می خوام ....فقط همین!

چرا قایم می‌شه...؟
چرا قایم می‌شن...؟
ما که کاریشون نداریم...

بازی بهتری از قایم موشک سراغ ندارن؟ اتل‌متل‌توتوله بهتر نیست؟!

قایم موشکه لایت :)!

ندا 1386/10/29 ساعت 09:09

آخ جون دوست دارم از این بازیها .

نقطه! 1386/10/29 ساعت 09:53

حوصله ی گشتن ندارم..
خودش اگه اهل پیدا شدن باشه، بالاخره پیداش می شه...

پرنده 1386/10/29 ساعت 12:32

سلام

البالوی عزیز ُگاهگاهی به pin eشما سری میزنم ،سبک نوشته هایتان را بسیار دوست دارم .ساده اما زیبا ....
موفق وپیروز باشید
پرنده

ممنونم پرنده
موقع پرواز به یاد منم باش

فاطیما 1386/10/30 ساعت 12:33

کیو؟
چیو ؟
اصلا مگه کی قایم شده ؟

شایدم گم شده
نمی دونم
بذار زندگیمونو بکنیم
مگه نه ؟

ستاره 1386/11/01 ساعت 11:57

وااااااااای قایم موشک
منم بازی؟
ولی الان دیگه قانون این بازی مثه بچگیا نیس
الان تو چشم می ذاری من قایم می شم . بعد تو یکی دیگه رو پیدا می کنی ،منم یکی دیگه پیدا می کنه

اونوقت وقتی یه غریبه پیدا مون کرد واسش که نمی تونیم قهقهای همیشگیو که برای آشنا میزدیم و بزنیم نه؟
اونوقت آدم نمیدونه اون خنده ی بلندی رو که رو لبش واسه آشناش حاضر کرده بود رو کنه یا اشکای خوابیدشو بیدار کنه
هی جوونی...

آره خب
همه چی قاطی پاتی شده
هیچی سرجای خودش نیست
یا دنیا خیلی بزرگ شده
یا اینکه ما خیلی کوچیک شدیم

سکوت 1386/11/01 ساعت 21:02 http://arambakhsh.blogsky.com

وایییییییییییییییییییییی.ایول.عالی بود.

اولش
یا آخرش؟

چه کاریه آخه!

کار نیست دکتر
بازیه ..

آرامش 1386/11/02 ساعت 08:00

نه من قایم میشم نه تو، میترسم دیگه نتونیم همدیگرو پیدا کنیم....
بازم اون حس مالکیت مردونه... چرا میخوای واسه خودت قایمش کنی؟.....

حس مالکیت مردونه ...
ببینم .. در مورد حس مالکیت زنونه هم چیزی می دونی ؟
من حتی فکرمی کنم دومیش خیلی بیشتر از اولیه ...
میگی نه ؟
امتحان کن

سینا 1386/11/02 ساعت 11:53 http://hezardastan.ir

یه جورایی فلسفی بود!!

خوشم میاد که مطلبو گرفتی

*+*+*سارا*+*+*+ 1386/11/03 ساعت 01:36

من هرجایی نمیرم قایم شم ها...
حواست باشه...من دقیقآ پشت پردهء مهمون خونه قایم شدم‌!!!!

...
کاملا متوجه شدم :)

آرامش 1386/11/03 ساعت 09:08

از ای دی aramesh.roshan@yahoo.com برات میل زدم. بازم چک کن

من هر شب ایمیلمو چک می کنم اما ایمیلی از تو نبود :(
albalo@gmail.com
به همین میل فرستادی ؟
لطفا دوباره بفرست

زغال اخته 1386/11/03 ساعت 23:12

نه . .... دوس ندارم ..... می ترسم ....
می شه با هم قایم شیم ؟؟؟ دیگه هم پیدا نشیم .... با هم بریم یه جای دور گم گم شیم >>>> تو این جوری دوس نداری؟؟؟

چه پیشنهاد خوبی :)
ببینم شیطون
هیچ می دونستی که من زغال اخته خیلی دوست دارم ؟

مریم م 1386/11/05 ساعت 12:41 http://kalameh2.blogfa.com

چه بامزه ..

:)

میثم 1386/11/08 ساعت 06:40 http://rainyspring.blogsky.com

مرسی

بهار 1386/12/06 ساعت 13:42

خیلی باحاله که یه نفر پیدات کنه و بعد فقط واسه خودش قایمت کنه؛جایی که فقط خودش آدرسشو بلد باشه. به شرطی که آدرسو فراموش نکنه یا اشتباهی نره جای دیگه.......... قشنگ بود.مرسی.

I thought that was extremeley exciting. Many thanks for your unusual details. I'll maintain using this.

This article may possibly be mentioned on Twitter by someone. genuinely?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد