سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته
سنجاق قفلی

سنجاق قفلی

نوشته‌های پراکنده از یک ذهن انباشته

* بازیگران


- خدا کارگردان خیلی صبوریه
چون مدام بازیگر میفرسته روی سن دنیا
و بازی کسل کننده و یکنواختشون رو نگاه میکنه
و آدم ها بازیگرای بیچاره ای هستند
چون هرکدوموشون فکر می کنن یک سوپر استارن
در حالیکه در صحنه زندگی
همه آدمها فقط و فقط ، سیاهی لشکرن .

سنجاق نوشت :
- از این به بعد فیلم هایی رو که میبینم ، توی وبلاگ اشکها و لبخندها معرفی می کنم .

نظرات 16 + ارسال نظر

واقعا همین طوره...من نمی دونم این خدا خسته نمیشه انقدر از ما آدما بی خدایی میبینه بازم امثال مارو می آفرینه؟

صبر داره خواهرم
صبر..
به معنای واقعی کلمه

سپیده 1386/11/17 ساعت 19:14

اتفاقا داره کیف می‌کنه که هر روز یه سناریوی جدید می‌نویسه و بازیگراش رو مجبور به اجرای اون می‌کنه...
بازی مسخره‌ایه...

اما راستش
همش تقصیر ماست

میثم 1386/11/17 ساعت 21:58 http://rainyspring.blogsky.com

مورد توجه ، اما ضعیف تر از قبلی هات

ضعیف و قوی نداریم میثم جان
من حرف خودمو می زنم
هرکسی از ظن خود شد یار من
اونایی که حسمون درش مشترکه به نظرت قوی تر میاد
اما من اینجا حقیقت رو می نویسم که دوست دارم بنویسم
شرمنده که بعضیاش یه خورده گنگ و ضعیفه
اما دوست دارم تو همراهم باشی
پس با با من بیا

فاطیما 1386/11/18 ساعت 01:15

هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که خدا هنوز از انسان نومید نیست.

( تاگور )

تکراری
اما به جا و بارها شنیدنی
ممنون

بعضی ها هم خوب بلدن بازی کنند

دس رو دلم نذار برادر ..
دس روی دلم نذار

عطیه 1386/11/19 ساعت 07:19

خمون شعر تکراری سهراب...
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست.. هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه روز.. صحن پیوسته به جاست...
ای خوش آن نغمه که مردم بسپارند به یاد............!!

به جا گفتی و زیبا
ممنون

م ن ت ق د * مرجان 1386/11/19 ساعت 11:58

مهم زندگی خودته
که بدون شک تو تنها ستاره ی اونی
be happy my friend

قشنگ گفتی
باید بدرخشم

هستی 1386/11/19 ساعت 21:15

بالاخره تو این همه سیاهی لشکر یه چند تایی پیدامیشن که تواین نمایش بدرخشن .

صد در صد

سکوت 1386/11/20 ساعت 17:22 http://arambakhsh.blogsky.com

چیز کردی به هر چی آدمه.

من همچین جسارتی نمی کنم
ضمنا ...
یه جور بگو ما هم بفهمیم :)

آرامش 1386/11/21 ساعت 07:27

احساس میکنم یه تناقضی تو نوشته ات وجود داره. اول میگی خدا بازیگر میفرسته، بعد میگی هممون سیاهی لشکریم.

نگاهت خیلی نا امیدانه بوده اینبار به زندگی. یعنی همه چی واقعا اینقد پوچه؟؟؟؟؟

دوباره فکر کن!

زندگی ما همش تناقض و تضاده
دقت کردی ؟

ورونیکا 1386/11/22 ساعت 14:12

فکر خیلی خوبیه ...وبلاگ اشک ها و لبخندها رو می گم .
در مورد جزییات کارای خدا هم نمی خوام فکر کنم چون سودی نداره جز زسیدن به پوچی...

باز شروعشو خوب اومدی اما آخرشو نه

Cheers for the info. Greatly appreciated.

Hi! Your publish rocks and can be a great study!

I found your blog site on google and check several of the early posts. Continue to keep up the good work. I just added up your RSS feed to my MSN News Reader. Looking forward to reading through far more from you later on!

Cheers for this content, guys, continue to keep up the good work.

Extremely regularly I go to this website. It very a great deal is pleasant to me. Thanks the author!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد